ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum Nadine Hennigs
Κωδικός Libristo: 06959816
ΕΕκδοτικός οίκος Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften, Νοέμβριος 2009
Vor dem Hintergrund eines globalen gesellschaftlichen Wertewandels kristallisiert sich immer deutlic... Πλήρης περιγραφή
? points 166 b
66.18
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-11 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Tödliche Ignoranz Sylvius Hartwig / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.93
Dental Practitioner and Advertiser, Volume XXIII W C Barrett / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.42
Esther Dunbar; Or, Vengeance Is Mine. Eliza Fanny Pollard / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.75
Mass Murder in the United States Grant Duwe / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 39.34
Edge Computing - EDGE 2019 Jinpeng Wei / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 54.68
Kama Sense Marketing Jacob Levy / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.43
Alter Ego: Centennial Jim Amash / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.48
Dating Flirting Tips: Everything You Need to Know to Attract and Get the Man or Woman You Desire Olivia Alexander / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.79
F.R.E.E.D.O.M. James Liberty / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.53

Vor dem Hintergrund eines globalen gesellschaftlichen Wertewandels kristallisiert sich immer deutlicher eine Konsumentenkultur heraus, die auf Hedonismus und Selbstverwirklichung durch den Konsum von Luxusprodukten abzielt. Durch die gestiegene Nachfrage nach Produkten als Folge von Konsumenteneitelkeit stehen insbesondere Luxusgüterunternehmen vor hohen Herausforderungen. Zentrales Ziel der vorliegenden Arbeit ist daher die Entwicklung und Validierung eines Modells zur Untersuchung der Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum. Um damit die Bedürfnisse und Wünsche potenzieller Luxuskäufer besser zu verstehen und folglich Gestaltungsperspektiven für das Marketing und Management von Luxusgütern aufzeigen zu können, wird insbesondere eine Identifizierung von Konsumentengruppen im Rahmen von Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum in den Fokus gerückt.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Αριθμός σελίδων 124
EAN 9783838116884
ISBN 3838116887
Κωδικός Libristo 06959816
ΕΕκδοτικός οίκος Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften
Βάρος 203
Διαστάσεις 150 x 220 x 9
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo