ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Werbung der Zukunft aus Sicht der Mediaplanung

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Werbung der Zukunft aus Sicht der Mediaplanung Dina Vickermann
Κωδικός Libristo: 06812042
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller, Νοέμβριος 2007
Die Digitalisierung der medialen Verbreitungswege schafft neue Möglichkeiten der Kommunikation für d... Πλήρης περιγραφή
? points 124 b
49.43
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Allkampf - Jitsu Helmut Eberle / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.39
Wie Kinder mehrsprachig aufwachsen Elke Burkhardt Montanari / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.27
Land and Blood Mouloud Feraoun / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 83.23
China Adventure Fabian Fairdeal / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.65
Shattered Pieces of My Heart Marsha Glynn / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.90
Autism and ICT Sally Cooper / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 58.21
Ueber Zinstaxen Und Wuchergesetze Franz Theobald Rizy / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.61

Die Digitalisierung der medialen Verbreitungswege schafft neue Möglichkeiten der Kommunikation für die Mediaplanung in Deutschland. Inwieweit die Mediaplanung diese nutzen kann, wird in der vorliegenden Arbeit untersucht. §Es wird ein Überblick über die Tätigkeit und das Aufgabenfeld der Mediaplanung geben und Mediennutzung als wichtiger Aspekt aufgegriffen. Es werden aktuelle Werbeformen des Fernsehens und des Internets vorgestellt und darauf aufbauend wird auf die Entwicklungen und erweiterten Möglichkeiten der Digitalisierung eingegangen. Im Fokus der Untersuchung stehen die Medien Fernsehen, Internet, Handy, als auch das Plakat. §Um einen Trend zu erfassen, welche Auswirkungen die Digitalisierung aus Sicht der Mediaplanung in Deutschland haben könnte und wie die daraus entstehenden Kommunikationswege in Zukunft genutzt werden könnten, wird im zweiten Teil der Arbeit eine qualitative Expertenbefragung mit Mediaplanern der führenden Mediaagenturen in Deutschland vorgestellt.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Werbung der Zukunft aus Sicht der Mediaplanung
Συγγραφέας Dina Vickermann
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 76
EAN 9783639021837
Κωδικός Libristo 06812042
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller
Βάρος 130
Διαστάσεις 150 x 220 x 5
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo