ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Werbesucher und gesuchte Werbung

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Werbesucher und gesuchte Werbung Konstanze Eickmann
Κωδικός Libristo: 06812842
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller, Νοέμβριος 2007
Ausgangspunkt dieses Buches ist eine traditionsreiche wissenschaftliche Schieflage: Werbeforscher fo... Πλήρης περιγραφή
? points 171 b
68.10
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Kundenkarten Katrin Biedebach / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 49.43
Unheard, Unseen... Daniel Lloyd Little / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.29
Gestion Ambiental Participativa para Instituciones Escolares Gloriant Salas C. / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.10
Geoengineering / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 233.87
Sales Management Antonis Simintiras / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 153.45
Industrielle Energieversorgung als Betriebswirtschaftliches Planungsproblem Markus Funk / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81
Qualit Des Donn es Capteurs Claudia Catalina Gutiérrez Rodríguez / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 117.33
Herbert Read Michael Paraskos / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.10
Distillers Grains Keshun Liu / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 255.46
Landscape of the Body John Guare / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.01
Four Tragedies Sophocles / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 47.92
Double Contexte Culturel Et Vuln rabilit Psychique Camille Patry / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 63.15
Fran ais Sur Objectif Sp cifique Arnaud Segretain / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 77.58
Social Movements in Britain Paul Byrne / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 267.17

Ausgangspunkt dieses Buches ist eine traditionsreiche wissenschaftliche Schieflage: Werbeforscher fokussieren oft Prozesse der Vermeidung von Werbung und ignorieren zumeist die aktive Nutzung werblicher Medienangebote. Was jedoch kann Menschen dazu veranlassen, gezielt nach Werbung zu suchen und sich willentlich mit ihr auseinander zu setzen? Über welche Eigenschaften muss ein Werbeangebot verfügen, damit es gesucht wird? §Mittels einer empirischen Analyse überprüft die Autorin exemplarisch die Annahme, dass aktive Werbewahrnehmung durch bestimmte Konstellationen von Charakteristika, Bedürfnissen und Motiven des Rezipienten und bestimmter Merkmale der Werbung gefördert wird. Dabei sucht sie nach typischen Orientierungs-, Einstellungs- und Handlungsmustern. §Die Untersuchungsergebnisse zeigen, dass Rezipienten dem dargebotenen Werbeangebot entgegen den Annahmen der klassischen Werbewirkungsforschung keineswegs passiv und teilnahmslos gegenüberstehen, sondern dieses höchst eigenwillig für sich zu nutzen wissen. So wird Werbung alles andere als nur gemieden - sie wird gesucht!§Dieses Buch richtet sich an Werbetreibende, Agenturen, Medienunternehmen und (Marketing-)Manager aller Branchen.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Werbesucher und gesuchte Werbung
Συγγραφέας Konstanze Eickmann
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 196
EAN 9783639031294
Κωδικός Libristo 06812842
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller
Βάρος 308
Διαστάσεις 150 x 220 x 12
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo