ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Using Research Evidence in Education

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Using Research Evidence in Education Alan J. Daly
Κωδικός Libristo: 14166987
ΕΕκδοτικός οίκος Springer International Publishing AG, Σεπτέμβριος 2016
This book includes a set of rigorous and accessible studies on the topic of "research evidence" from... Πλήρης περιγραφή
? points 516 b
205.92
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Transforming Higher Education M. Kogan / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51

This book includes a set of rigorous and accessible studies on the topic of "research evidence" from a variety of levels and educational vantage points. It also provides the reader with thoughtful commentaries from leading thinkers in the field. The complex process of acquiring, interpreting, and using research evidence makes for a rich and under examined area in educational research, practice and policymaking. Policy makers, practitioners and scholars are in need of additional knowledge and practical steps in terms of the uptake of evidence into practice. In addition, sharpening understanding in terms of the ways in which research evidence is shaped or adapted at different educational levels (school, district, state, federal) as well the factors that support or constrain the acquisition and use of research evidence is of immediate use. While professional support for evidence-based practice in schools has never been stronger, credible research has found only weak large-scale effects. This book provides us with key insights about the nature of this problem and a comprehensive approach to its solution; it is a major step toward realizing the considerable potential for school improvement of reciprocal working relationships among policy, practice and research communities. Ken Leithwood, Emeritus Professor, OISE/University of Toronto The problem of scant research use at school sites is old, but the federal to classroom level scope of this book is unique. The authors' analysis of the current status leads to despair, but they provide a clear and compelling path forward. Michael Kirst , Professor Emeritus, Stanford University; President, California State Board of Education. We have come a long way since the linear "Research, Dissemination, Utilization" models of knowledge use of the 1970s and 80s. Each chapter in this book lays out new directions for understanding how individuals, relationships and systems advance or impede the movement of new ideas into policy/practice. Taken together, they redefine knowledge use as a dynamic process that affects and is affected by specific characteristics of the social structures in which is occurs. It is a "must read" both for those interested in educational change and organizational theory. Karen Seashore Louis , Regents Professor, University of Minnesota

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Using Research Evidence in Education
Συγγραφέας Alan J. Daly, Kara S. Finnigan
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2016
Αριθμός σελίδων 194
EAN 9783319343037
ISBN 3319343033
Κωδικός Libristo 14166987
ΕΕκδοτικός οίκος Springer International Publishing AG
Βάρος 3343
Διαστάσεις 155 x 235 x 11
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo