ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Practice and Theory of School Improvement

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Practice and Theory of School Improvement David Hopkins
Κωδικός Libristo: 01416090
ΕΕκδοτικός οίκος Springer-Verlag New York Inc., Οκτώβριος 2005
The purpose of this volume is to locate school improvement within a theoretical and practical framew... Πλήρης περιγραφή
? points 161 b
64.16
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
CHARLIE PARKER OMNIBOOK TRANSCRIBED EX Charlie Parker / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.13
Die industrielle Revolution Dieter Ziegler / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.00
High Resolution Infrared Spectroscopy in Astronomy Hans Ulrich Käufl / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Initiatives of Precision Engineering at the Beginning of a Millennium Ichiro Inasaki / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
Incredible Book Eating Boy Oliver Jeffers / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.12
Informationsfreiheitsgesetz (IFG-ProfE) Friedrich Schoch / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 109.36
Die innere Seite der Natur Michael Heidelberger / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 51.95
Land of Forty Tribes Farideh Heyat / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 32.98
Real Men Pray the Rosary Calvillo / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.53
Democratization and Civilian Control in Asia Aurel Croissant / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16

The purpose of this volume is to locate school improvement within a theoretical and practical framework, to illustrate the challenges facing school improvement strategies from a policy context, to demonstrate the evolution of a range of school improvement strategies in recent times, and through reports of recent research to challenge the assumptions underlying contemporary school improvement approaches. These concerns are reflected in the four major sections of the book. §(1) Towards a Theory of School Development; §(2) The Contemporary Context of School Improvement; §(3) Tensions and Contrasts in School Improvement Strategies; §(4) The Effectiveness of School Improvement Strategies.§§This volume (part of 4 volumes) is the fourth section in the International Handbook of Educational Change.§The volumes are a state-of-the-art collection of the most important ideas and evidence of educational change. The volumes bring together some of the most influential thinkers and writers on educational change. It deals with issues like educational innovation, reform, restructuring, culture-building, inspection, school-review, and change management. School leaders, system administration, teacher leaders, consultants, facilitators, educational researchers, staff developers and change agents of all kinds will find these volumes an indispensable resource for guiding them to both classic and cutting-edge understandings of educational change, no other work provides as comprehensive coverage of the field of educational change.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Practice and Theory of School Improvement
Συγγραφέας David Hopkins
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2005
Αριθμός σελίδων 312
EAN 9781402032905
ISBN 1402032900
Κωδικός Libristo 01416090
ΕΕκδοτικός οίκος Springer-Verlag New York Inc.
Βάρος 480
Διαστάσεις 155 x 234 x 18
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo