ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

influence of Marketing practices on tourist quality of life

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο influence of Marketing practices on tourist quality of life Juandri Dissel
Κωδικός Libristo: 06842022
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag, Απρίλιος 2011
Quality of life, like marketing, is part of everyday life. The number of marketing messages that con... Πλήρης περιγραφή
? points 144 b
57.50
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Voice of the Good Shepherd to His Lost Sheep R G Swayne / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.42
Psychotherapy and the Promiscuous Patient E. Mark Stern / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 151.74
Numerische Mathematik. Tl.2 Jochen Werner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.81
Checkpointing in heterogenen, verteilten Umgebungen John Mehnert-Spahn / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 84.84
Optimismus und Krankheitsbewaltigung bei Schlaganfallpatienten Mareike Genzel / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 91.71
Daniel John Ortberg / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.88
Schafft Literatur Selbstbewusstsein? Kamila Kusmierek / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 68.10
Scourge of Europe (Routledge Revivals) L. V. Birck / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 267.17
Sonoluminescence F. Ronald Young / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 203.90

Quality of life, like marketing, is part of everyday life. The number of marketing messages that consumers are exposed to on a daily basis may influence their quality of life. However, for tourism products to survive in this competitive environment, it is important to market their services. With this in mind, it is evident that even before a tourist visits a specific tourism product, this product has an influence on the tourist quality of life through its marketing efforts. Marketing is used to motivate consumers (tourists) to travel through the marketing mix. Motivation is defined as a state of need or condition that drives an individual toward certain types of action that are considered likely to bring about satisfaction. The goal of this research is to determine the influence of marketing practices on tourist quality of life, focusing on the case of ATKV holiday resorts.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα influence of Marketing practices on tourist quality of life
Συγγραφέας Juandri Dissel
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 60
EAN 9783639349450
ISBN 3639349458
Κωδικός Libristo 06842022
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag
Βάρος 100
Διαστάσεις 152 x 229 x 4
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo