ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations Florian Mayer
Κωδικός Libristo: 02312825
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing, Σεπτέμβριος 2007
Diploma Thesis from the year 2003 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mar... Πλήρης περιγραφή
? points 131 b
52.36
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Bodies of Art Marie Lathers / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 76.77
Think Starter Video DVD Puchta Herbert / DVD
common.buy 202.69
Coronary Stenting Anthony Bavry / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.30
Eighties People Kevin L. Ferguson / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Telelearning Torsten Hörsch / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 116.22
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Natural History of Birds 9 Volume Paperback Set Georges Louis Leclerc / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 362.71
Church in an Age of Danger Donald A. Spaeth / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 146.39
Managing eHealth M. Rosenmoller / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Egalitarian Moment D. A. Low / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 106.64
Civilians and Soldiers Bruce R. Pirnie / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.76

Diploma Thesis from the year 2003 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 75, University of Leeds (Trinity & All Saints College), course: Media Dissertation, 129 entries in the bibliography, language: English, abstract: For better or for worse, we live in what has been called a brandscape - a branded world - today. We are at a time in history when brands go beyond being business platforms to becoming symbols of our times. An increasing proportion of our lives is mediated by brands like McDonald s, Sony and Budweiser, which often reflect the changing values of our society. Brands are more than just advertising, they are part of our culture. Think of Andy Warhol and Campbell s Soup and Norman Rockwell and Coca-Cola. Think of the digital brandscape with Google, Facebook and YouTube - brands knowing more about who we are, what we look like, who our friends are and what our dreams and wishes are, than any other brand, organisation or company, ever knew before. Products, people, countries - Britain, for example, tried to become a brand with its "Cool Britannia" slogan - and companies are all racing to turn themselves into brands - to make their image more likeable and understandable. Furthermore, brands dominate our working lives, and corporate logos are now in every civic space, from schools, universities and playgrounds to hospitals and art galleries. And this brandscape can be considered to be global: walk down a street in any city in the world and there will be enough brands to make you feel at home.§At the same time, brands and branding culture represents, among other things, an issue of culture and politics. In some cases, brands have rightly or wrongly become a political battleground. Most recently in 2007, demonstrating left-wing youths in Copenhagen smashed outlets of global food and entertainment chains, over a conflict with the city government that sold their youth centre (Ungdomshuset) to a Christian sect, which tore it down. Thus, to discuss the role and future of (international and global) brands in society has become even more important. The following text examines whether brands as we know them are dead and makes recommendations to brand-owners over and beyond corporate social responsibility (CSR).

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations
Συγγραφέας Florian Mayer
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2007
Αριθμός σελίδων 62
EAN 9783638815833
ISBN 3638815838
Κωδικός Libristo 02312825
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing
Βάρος 91
Διαστάσεις 148 x 210 x 4
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo