ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Service quality and customer satisfaction

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Service quality and customer satisfaction Tarisai Fritz Rukuni
Κωδικός Libristo: 02984793
ΕΕκδοτικός οίκος LAP Lambert Academic Publishing, Απρίλιος 2016
In recent years, major cities in South Africa (i.e., Cape Town, Durban, Johannesburg, and Pretoria)... Πλήρης περιγραφή
? points 131 b
52.05
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-11 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Natural Law Alberto M. Piedra / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.72
Mehr Goettlichkeit (er)leben Anna Ballner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.40
Rome Christine Dugan / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.59
Exposing Lifestyle Television / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 220.95
The Caspian Sea Environment Aleksey N. Kosarev / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
Labour's Renewal? Gerald R. Taylor / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81
Jolly Phonics Readers, Nonfiction, Level 2 Sara Wernham / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.82
Relocation Issues in Child Custody Cases / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 85.05
Antiviral Methods and Protocols Edwin Yunhao Gong / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 159.51
Introduction to Marine Science P.S. Meadows / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Es ging ein Schneemann durch das Land / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.93
Fantasy Art Adult Coloring Book Tabz Jones / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.57

In recent years, major cities in South Africa (i.e., Cape Town, Durban, Johannesburg, and Pretoria) have experienced a mushrooming of private Technical and Vocational Education Training (TVET / FET) colleges. Clearly, the increasing number of private institutions has resulted in growing competition in the sector. Escalating competitive pressure, therefore, means that there is need for these institutions to find new ways of achieving competitive advantage. Marketing specialists agree that an effective strategy for a business to maintain competitive advantage in a highly competitive market depends on two factors. Firstly, the business needs to develop an understanding of customers' opinions on service quality, and secondly, applying such knowledge to create efficient services delivery systems for maximising consumer satisfaction. It is against this background that the purpose of this study was twofold: (a) assessing FET / TVET students' perceptions of service quality, and (b) investigating how the Servqual attributes influence satisfaction. Contributions and implications of this study are also given to assist private education institutions management to improve their services.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Service quality and customer satisfaction
Συγγραφέας Tarisai Fritz Rukuni
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2016
Αριθμός σελίδων 120
EAN 9783659861178
Κωδικός Libristo 02984793
ΕΕκδοτικός οίκος LAP Lambert Academic Publishing
Βάρος 197
Διαστάσεις 150 x 220 x 7
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo