ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Selling Youth

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Selling Youth Stephen Gennaro
Κωδικός Libristo: 06830878
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag, Μάιος 2010
The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising indust... Πλήρης περιγραφή
? points 230 b
91.71
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Test Your English Vocabulary in Use Pre-intermediate and Intermediate with Answers Stuart Redman / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.95
Fault In Our Stars John Green / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
Bit Lost Chris Haughton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.47
Healing with the Herbs of Life Lesley Tierra / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.78
Mein Kampf - The 1939 Illustrated Edition Adolf Hitler / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 38.53
Cruel Delight James Steintrager / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.83
Harry's Cosmeticology: Volume 3 Meyer R. Rosen / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 503.26
Night of Thunder Stephen Hunter / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.07
US Credit and Payments, 1800-1935, Part I Vol 2 Ronnie J. Phillips / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 184.03
Candid Enquiry Into the Present Ruined State of the French Monarchy John Almon / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.39
Merely Being There Is Not Enough Heike Mlakar / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.82
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Spanish Prisoner Yannis Tzioumakis / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 112.79
Sunbelt Rising Michelle Nickerson / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 41.66
Advances in Psychology Research / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 229.23

The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising industry trains all people, young and old, to be consumers of youth in a marketplace that privileges adolescence over adulthood; with ultimate goal of achieving access to an adult wallet that is controlled by a consumer with child-like sensibilities. The discourse of perpetual adolescence has always been present in advertising but came to prominence after WWII when drastic changes in population and the emergence of a new middle class were influential factors in shifting ideologies surrounding what it meant to be a child, a teenager, and an adult. One of the largest advertising agencies of the twentieth century J. Walter Thompson, and their practices in consumer research with Behaviorist John B. Watson, the Consumer Panel, and the Personality Profile Project, suggest that in the Post War period advertisers aimed to further expand the youth market into the more profitable age category of 25-44 year olds by selling youthfulness to adults. The result was the creation of a youth market based not on age but on feelings and lifestyle.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Selling Youth
Συγγραφέας Stephen Gennaro
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Αριθμός σελίδων 268
EAN 9783639231366
ISBN 3639231368
Κωδικός Libristo 06830878
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag
Βάρος 395
Διαστάσεις 152 x 229 x 15
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo