ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Risk-information Perspective on the Marketing of M and A Advisory

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Risk-information Perspective on the Marketing of M and A Advisory Ute Kristin Schuler
Κωδικός Libristo: 10027384
ΕΕκδοτικός οίκος Verlag Peter Lang, Δεκέμβριος 2004
How do companies choose their investment bank M&A advisor? What roles do sales presentation, the ban... Πλήρης περιγραφή
? points 346 b
137.82
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Vertigo Shabih H. Zaidi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
A to Z of Modern Manners David Meagher / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.40

How do companies choose their investment bank M&A advisor? What roles do sales presentation, the bank's reputation, its relationship with the company, and the company's experience with banks during previous transactions play? Can universal banks build on their commercial banking relationships with the company when applying for an advisory mandate? How well do reputation and other vehicles help decrease perceived risk associated with the M&A advisor choice, and how reliably do they yield subsequent satisfaction? What can banks learn from these interdependencies for a successful go-to-market, both externally (marketing and sales) and internally (culture, organization, incentive systems)? The topic of how companies choose their M&A advisor has not been in the focus of any publication to date. By building on risk theory, information economy, principal agent theory, and product classifications, this publication develops a theoretical framework in which real-life marketing problems are being addressed. A European-wide survey among M&A advice users is used to quantitatively validate or reject the so-derived hypotheses, before further-reaching implications are being discussed.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Risk-information Perspective on the Marketing of M and A Advisory
Συγγραφέας Ute Kristin Schuler
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2004
Αριθμός σελίδων 343
EAN 9783039104345
ISBN 9783039104345
Κωδικός Libristo 10027384
ΕΕκδοτικός οίκος Verlag Peter Lang
Βάρος 508
Διαστάσεις 225 x 158 x 20
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo