ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Projektive und Assoziative Verfahren in der qualitativen Marktforschung

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Projektive und Assoziative Verfahren in der qualitativen Marktforschung Franca M. Ehrmeier
Κωδικός Libristo: 06928469
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller, Νοέμβριος 2007
Projektive Verfahren, wie die Personifizierung, sind einerseits in der Praxis der qualitativen Markt... Πλήρης περιγραφή
? points 149 b
59.22
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
World of Warcraft: Grimoire of the Shadowlands and Beyond Sean Copeland / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.86
TOP
My Hero Academia: School Briefs, Vol. 5 Kohei Horikoshi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.28
TOP
Magickal Protection Damon Brand / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.82
TOP
International Law Malcolm N. Shaw / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 67.89
ΠΩΛΗΣΗ
The Christmas Pig Joanne K. Rowling / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.23
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories 01 Naoko Takeuchi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 6.45
Of Ice and Shadows / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.42
Project Managers Guide to Microsoft Project 2019 / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 55.89
Righteous Blood, Ruthless Blades Jeremy Bai / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 30.06
Quintessential Quintuplets 12 Negi Haruba / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.08
These Hollow Vows Lexi Ryan / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.39
Mia and me: Malen nach Zahlen ab 5 / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 7.05
Environmental, Social, and Governance (ESG) Investing John Hill / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 127.02
Mistel / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 57.60
Fire Force 01 Atsushi Ohkubo / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.06

Projektive Verfahren, wie die Personifizierung, sind einerseits in der Praxis der qualitativen Marktforschung sehr beliebt und werden dort auch schon viele Jahre praktiziert, andererseits sind in der Fachliteratur zu diesen Verfahren nur wenig Informationen zu finden. Daher ist es Ziel dieser Arbeit, die Personifizierung möglichst umfassend zu beschreiben und darzustellen. In diesem Buch soll, ähnlich wie im Studium der Wirtschaftspsychologie, ein Thema aus den Perspektiven zweier Disziplinen betrachtet werden. Dem Ursprung der projektiven Verfahren in der Psychologie wird ebenso nachgegangen, wie dem breiten Einsatzfeld in der qualitativen Marktforschung. Der Fokus wird dabei auf die Drittpersonentechnik Personifizierung gerichtet. Daher wird neben einer theoretischen Darstellung noch eine empirische Untersuchung zu dieser Technik Personifizierung vorgestellt. Ziel dieser Untersuchung ist es, die Personifizierung ausführlich darzustellen und ihre Einsatzmöglichkeiten genau zu erläutern. Dieses Buch richtet sich an interessierte Studenten der Wirtschaftswissenschaften, der Wirtschaftspsychologie, der Psychologie und an Praktiker der qualitativen Marktforschung.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Projektive und Assoziative Verfahren in der qualitativen Marktforschung
Συγγραφέας Franca M. Ehrmeier
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 156
EAN 9783836488006
Κωδικός Libristo 06928469
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller
Βάρος 224
Διαστάσεις 150 x 8 x 9
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo