ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Potenzialorientierte Kundensegmentierung Zur Optimierung Des Leistungsportfolios in Der Firmenkundenbank

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Potenzialorientierte Kundensegmentierung Zur Optimierung Des Leistungsportfolios in Der Firmenkundenbank Nino Raddao
Κωδικός Libristo: 12620149
ΕΕκδοτικός οίκος Peter Lang AG, Δεκέμβριος 2008
Aufgrund der hohen Substituierbarkeit klassischer Bankprodukte kommt dem Management der Kundenbezieh... Πλήρης περιγραφή
? points 138 b
54.88
50% πιθανότητα θα ψάξουμε όλο τον κόσμο Πότε θα λάβω το βιβλίο;

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Donald Richie Reader Donald Richie / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.56
How to Speak Dog Amy Morford / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 7.96
Wolkenbilder Martina Herbig / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.57
The Serpent of Venice Christopher Moore / Audio CD
common.buy 17.65
Sophie, in Shadow Eileen Kernaghan / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.54
Du Kannst Nichts. Du Bist Nichts. Rita Bittner / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.77
Repenser La Pauvret' Abhijit Banerjee / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.42
König Artus John Steinbeck / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.90
Die Zahl Sieben im Alten Orient- The Number Seven in the Ancient Near East Gotthard G. G. Reinhold / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 65.57
Myles Munroe - Finding Answers to Why Good People Die Tragic and Early Deaths: Perspective Sunday Adelaja / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.54
Romy Dans L'Enfer Serge Bromberg / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.57
El olor de los tebeos José María . . . [et al. ] Conget / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.91

Aufgrund der hohen Substituierbarkeit klassischer Bankprodukte kommt dem Management der Kundenbeziehung als Differenzierungsstrategie im Firmenkundengeschäft eine entscheidende Bedeutung zu. Eine wesentliche Herausforderung stellt dabei die Ausgestaltung des Leistungsangebotes der Bank dar. Einerseits ist die Kunde-Bank-Beziehung so zu gestalten, dass ein erlebbarer Mehrwert für den Firmenkunden entsteht. Andererseits muss dabei bankseitig auch eine angemessene Rentabilität der Geschäftsbeziehung und ein effizienter Einsatz der Betreuungsressourcen gewährleistet werden. Dieser Beitrag - der auf der mit dem DZ BANK Karriere-Preis ausgezeichneten Diplomarbeit des Autors basiert - wird ein multidimensionales Segmentierungsmodell entwickelt, das als Ausgangspunkt eines ganzheitlichen Vertriebsmanagements verstanden werden kann. Der Autor verknüpft den entwickelten Ansatz mit einer empirischen Analyse zur Anforderungsstruktur von Firmenkunden und leitet daraus Implikationen zur segmentspezifischen Optimierung des Leistungsportfolios von Banken ab.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Potenzialorientierte Kundensegmentierung Zur Optimierung Des Leistungsportfolios in Der Firmenkundenbank
Συγγραφέας Nino Raddao
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 123
EAN 9783631583548
ISBN 3631583540
Κωδικός Libristo 12620149
ΕΕκδοτικός οίκος Peter Lang AG
Βάρος 200
Διαστάσεις 148 x 210 x 12

Κατηγορία

Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo