ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition) Jennifer Lees-Marshment
Κωδικός Libristo: 04648163
ΕΕκδοτικός οίκος Manchester University Press, Αύγουστος 2008
The first edition of this book demonstrated that British political parties now attempt to offer a co... Πλήρης περιγραφή
? points 95 b
37.83
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Destination B1 Pre Intermediate Student Book +key Malcom Mann / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.05
Merriam-Webster's Desk Dictionary Merriam-Webster / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.81
World Wildlife Patterns for the Scroll Saw Lora S. Irish / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.69
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Noisy Jungle Sam Taplin / Leporelo
common.buy 15.12
Making Negotiations Predictable David De Cremer / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81
New Perspectives on Moche Political Organization Jeffrey Quilter / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 55.48
Amtrak Wars: Iron Master Patrick Tilley / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.92
Political Economy of Reforms in India Rahul Mukherji / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.54
Malcolm Arnold / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 54.98
Detroit Printing Co-Op Danielle Aubert / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.86
International Mathematical Olympiad Volume 2 Istvan Reiman / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 140.14
Financial Deregulation and Integration in East Asia Takatoshi Ito / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 167.98
Knights of Spain, Warriors of the Sun Charles Hudson / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 40.85

The first edition of this book demonstrated that British political parties now attempt to offer a complete product that will appeal to a majority of voters, rather than being influenced by a political ideology and firm belief system. This new edition provides an updated and more in-depth exploration of the political marketing approach, including analysis of the 2001 and 2005 elections. It re-presents the influential theory of market, sales and product-oriented parties, discussing the potential and the limits of consumerism, and the need to blend business concepts with a traditional understanding of politics. Lee-Marshment examines Blair's New Labour government in order to draw out lessons on delivery, maintaining market intelligence and the effect of changing to a leadership approach that goes against country and party. Analysis of the Conservatives in opposition shows how the best intentions of party leaders to implement a market-orientation can be thwarted by internal resistance and traditional party elites. Providing a more reflective and critical analysis, the second edition offers a more nuanced discussion on how political parties can not only win elections but govern successfully.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)
Συγγραφέας Jennifer Lees-Marshment
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 320
EAN 9780719077197
ISBN 0719077192
Κωδικός Libristo 04648163
ΕΕκδοτικός οίκος Manchester University Press
Βάρος 496
Διαστάσεις 156 x 234 x 23
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo