ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Philosophy of Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Philosophy of Marketing Mark Tadajewski
Κωδικός Libristo: 02061744
ΕΕκδοτικός οίκος SAGE Publications Ltd, Δεκέμβριος 2013
The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest... Πλήρης περιγραφή
? points 2517 b
1 003.61
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 14-18 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Before the Coffee Gets Cold Toshikazu Kawaguchi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.57
TOP
Unravel Me Tahereh Mafi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.47
TOP
The Art of War Sun Tzu / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.27
TOP
Dance of Thieves Mary E. Pearson / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.31
TOP
Why Raeliana Ended Up at the Duke's Mansion, Vol. 1 Whale / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.05
TOP
Leaves of Grass Walt Whitman / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.90
TOP
Marvel Storybook Collection / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.03
Witch's Yearbook / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.93
NES Encyclopedia CHRIS SCULLION / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.99
Assassin's Creed: The Golden City / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.69
SM Jrnl Hedgehogs Inc Peter Pauper Press / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.47
Forever After All / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.05
Lucy & Andy Neanderthal: The Stone Cold Age Jeffrey Brown / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 7.86
Selling Contemporary Art: How to Navigate the Evolving Market Edward Winkleman / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.65
Lot / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.69
Understanding Integrated Reporting Carol Adams / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 53.67

The importance of philosophy for developing marketing and consumer theory is a key area of interest amongst scholars in the field, and is typically one of the more difficult to understand and apply. This new five-volume collection brings together the seminal articles that students and scholars must assimilate if they are to have a fully rounded understanding of the relevance of philosophy for their research, the varied nature of marketing and consumer research, and to help situate their own contributions to knowledge. The major work is edited by three highly-regarded in the field, who also provide a new contextualising introductory chapter for the collection. Volume One : Historical and Philosophical Overview Volume Two: General Theory and the Realism versus Relativism Debates Volume Three: Alternative and Multiple Paradigms Volume Four: Rethinking Concepts Volume Five: Consumer Studies

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Philosophy of Marketing
Συγγραφέας Mark Tadajewski
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 2032
EAN 9781446274910
ISBN 1446274918
Κωδικός Libristo 02061744
ΕΕκδοτικός οίκος SAGE Publications Ltd
Βάρος 3780
Διαστάσεις 156 x 234 x 150
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo