ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Organizational Rhetoric

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Organizational Rhetoric Debra J. Ford
Κωδικός Libristo: 04786707
ΕΕκδοτικός οίκος SAGE Publications Inc, Δεκέμβριος 2009
Organizational Rhetoric introduces students to a rhetorical approach to understanding, analyzing and... Πλήρης περιγραφή
? points 567 b
225.90
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Biele miesta Bohuslav Chňoupek / Βιβλίο
common.buy 2.21
Biografika Shakespeare / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.07
Interactive InDesign CS5 Mira Rubin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 53.67
PowerPoint For Dummies, Office 2021 Edition Doug Lowe / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.53
Advanced Acceptance and Commitment Therapy Darrah Westrup / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 47.51
Audition Barbara Walters / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.65
ASSiMiL Portugiesisch ohne Mühe heute - Audio-Plus-Sprachkurs Assimil Gmbh / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 88.07
Mobile Test Automation with Appium Nishant Verma / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 48.02

Organizational Rhetoric introduces students to a rhetorical approach to understanding, analyzing and creating organizational messages for both internal employees and external customers. This textbook provides students a theoretically-grounded understanding of the basic building blocks of organizational rhetoric, the types of rhetorical situations faced by organizational communicators, and the specific strategies used to address six common organizational rhetorical situations (such as image management). Students will gain an understanding of the power of organizations in contemporary society and be able to think critically about organizational messages. The text is organized in two units. In the first unit, authors Mary Hoffman and Debra Ford introduce the rationale for a rhetorical approach to organizational messages, and introduce the basic rhetorical building blocks and principles behind the rhetorical situation and the analysis of strategies. In the second unit, the authors cover six specific rhetorical situations commonly faced by organizations, image and identity management, issue management, impression management, risk management, crisis management and organizational apologia, and internal message management. Each chapter is structured similarly, in conjunction with the ideas developed in unit one, and each ends with a case study that exemplifies the content presented in that chapter. Features and Benefits: - The first unit in the text will introduce the details of analyzing situations and identifying strategies - The second unit will examine six specific recurring rhetorical situations for organizations - Organizational schema centered on situations and strategies - Use of real-life case studies - Focus on careers in organizational rhetoric - Focus on thinking critically about organizations in society

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Organizational Rhetoric
Συγγραφέας Debra J. Ford, Mary F. Hoffman
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2009
Αριθμός σελίδων 288
EAN 9781412956680
ISBN 1412956684
Κωδικός Libristo 04786707
ΕΕκδοτικός οίκος SAGE Publications Inc
Βάρος 510
Διαστάσεις 152 x 228 x 20
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo