ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Operating Performance and Level of Service in Public Transportation

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Operating Performance and Level of Service in Public Transportation Tooraj Najafabadipour
Κωδικός Libristo: 02201514
ΕΕκδοτικός οίκος LAP Lambert Academic Publishing, Οκτώβριος 2013
The main objective of this study is the evaluation of operating performances and levels of services... Πλήρης περιγραφή
? points 210 b
83.63
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Kiss the Ground Josh Tickell / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.84
Dictionary of the Hindostan Language JOHN FERGUSSON / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.42
OBRAS. Vol. I / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.30
Dang Factor Michelle Afont / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.20
Ordinary and Partial Differential Equations W. N. Everitt / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 53.97
Networked Learning Nina Bonderup Dohn / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Nineteenth Century Philosophy Reader Benjamin Crowe / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 82.42
O' Wind, If Not For You Joyce Mitchell / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.61

The main objective of this study is the evaluation of operating performances and levels of services of urban public transport in Kerman, Iran. The present study was specifically designed to determine the operating performance indicators and to define quality of service indicators in Kerman Bus Network. This study also set out to establish the level of satisfaction from passenger s point of view. Based on the findings of this study, public transport operators and policy makers may integrate corrective actions in their strategic plans and measures that can better tackle users perception and thus increase the number of transit passengers. The results of this study indicate most of determined operating performance and quality of services in Kerman bus operation are out of standard and not acceptable which shows the operators and decision makers in Kerman bus organization can not satisfy their users with the current facilities, infrastructures and system management . This research has important implication for future practices by decision makers and bus operators to improve quality of the services for greater passengers satisfaction in cities with similar bus network specifications.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Operating Performance and Level of Service in Public Transportation
Συγγραφέας Tooraj Najafabadipour
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 160
EAN 9783659444463
Κωδικός Libristo 02201514
ΕΕκδοτικός οίκος LAP Lambert Academic Publishing
Βάρος 245
Διαστάσεις 152 x 229 x 9
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo