ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Measuring Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Measuring Marketing John A. Davis
Κωδικός Libristo: 04473989
ΕΕκδοτικός οίκος John Wiley & Sons Inc, Νοέμβριος 2012
Evaluating marketing performance and decision making more fairly Marketing has long been considered... Πλήρης περιγραφή
? points 89 b
35.51
50% πιθανότητα θα ψάξουμε όλο τον κόσμο Πότε θα λάβω το βιβλίο;

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
The Innovator's Dilemma Clayton M. Christensen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.71
TOP
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.47
TOP
Weapons of Math Destruction Cathy O'Neil / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
Digital Transformation Playbook David L. Rogers / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.43
Sailor Moon Vol. 7 Naoko Takeuchi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.48
Mastering 'Metrics Joshua David Angrist / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.80
Crossing the Chasm Geoffrey A Moore / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.77
Slasti plavby Ota Ulč / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 6.85
Encyclopaedia Logic Hegel / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 36.01
Coriolanus William Shakespeare / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.01
Mollie Makes: Making It! / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.45
Potter's Field Andrea Camilleri / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.08

Evaluating marketing performance and decision making more fairly Marketing has long been considered an art and not a science, but that perception is beginning to change as increasingly sophisticated methods of quantifying marketing success are developed. In Measuring Marketing: 103 Key Metrics Every Marketer Needs, Second Edition, one of the world's leading experts in the field presents the key marketing ratios and metrics. Applying these metrics will enable marketers to make better decisions and increase their accountability for their strategies and activities. This fully revised and updated new edition discusses the key marketing metrics needed for successfully measuring the performance of an organization's marketing investments. CEOs and CFOs regularly ask for one simple way to assess the efficacy of marketing campaigns, but the fact is that there isn't one single measure of performance. Measuring Marketing helps marketers figure out what they can and should be measuring and when. * Marketers are increasingly being held accountable for the corporate bottom line, and this book helps both marketers, as well as the business leaders who employ them, to measure performance fairly and accurately* Measuring marketing success is difficult, but this book shows what and when to assess* Designed to increase accountability and improve everyday decisions, the book includes ratios illustrated with actual marketing cases from leading companies The first book to address growing demands that marketers be accountable for their strategies and decisions, Measuring Marketing explains how to assess marketing success in more meaningful ways.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Measuring Marketing
Συγγραφέας John A. Davis
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2012
Αριθμός σελίδων 320
EAN 9781118153741
ISBN 111815374X
Κωδικός Libristo 04473989
ΕΕκδοτικός οίκος John Wiley & Sons Inc
Βάρος 632
Διαστάσεις 247 x 176 x 26
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo