ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Marketingaspekte des Yield aus Sicht der Deutschen Lufthansa

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Marketingaspekte des Yield aus Sicht der Deutschen Lufthansa Alexander Bench
Κωδικός Libristo: 01686217
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing, Απρίλιος 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation,... Πλήρης περιγραφή
? points 44 b
17.44
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-11 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Pete the Cat: Meet Pete James Dean / Leporelo
common.buy 10.08
Psychological Principles James Ward / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.10
Vaccines Peter Perlman / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Abantu The In Coalition With Aki Nawaz Mighty Zulu Nation / Audio CD
common.buy 17.04
Social England Anonymous / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 48.02
This Indenture Witnesseth / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 71.93
Bekleyis Ha Jin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.20
Conquista de Mexico Fernando De Zarate / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation, einseitig bedruckt, Note: 1,3, Euro-Business-College Hamburg, Sprache: Deutsch, Abstract: Im Zuge der Deregulierung des amerikanischen Luftverkehrsmarktes durch den Airline Deregulation Act im Jahre 1978 wurden die etablierten Fluggesellschaften durch die neu am Markt agierenden Low-Cost-Carrier unter Druck gesetzt ihre Flugpreise anzupassen. Da jedoch vermieden werden sollte das komplette Preisgefüge auf ein ähnliches Niveau wie das der Low-Cost-Carrier abzusenken, wurde ein System entwickelt mit dem es möglich war sowohl Flugtickets mit höheren Preisen anzubieten als auch Tickets, die mit den Low-Cost-Carriern konkurrieren konnten: das Yield Management. Seitdem ist das Yield Management ein fester Bestandteil der Preis- und Kapazitätspolitik jeder größeren Fluggesellschaft. Doch wie genau funktioniert das Yield Management und wie nutzen die traditionellen Airlines dieses Instrument heutzutage? Diese Fragen werden in der folgenden Arbeit erörtert und versucht am Beispiel der Deutschen Lufthansa aufschlussreich zu klären.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Marketingaspekte des Yield aus Sicht der Deutschen Lufthansa
Συγγραφέας Alexander Bench, Max-Lennart Mewes
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 16
EAN 9783656414599
ISBN 3656414599
Κωδικός Libristo 01686217
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing
Βάρος 45
Διαστάσεις 178 x 254 x 2
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo