ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Marketing od myšlenky k realizaci Třetí přepracované a doplněné vydání

Γλώσσα ΤσεχικήΤσεχική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Marketing od myšlenky k realizaci Třetí přepracované a doplněné vydání Gustav Tomek
Κωδικός Libristo: 01313680
ΕΕκδοτικός οίκος Professional Publishing, Νοέμβριος 2010
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše... Πλήρης περιγραφή
? points 35 b
14.12
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε εντός 3 ημερών

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Cesta ke zdraví Michail Tombak / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 6.85
TOP ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Herbář léčivých rostlin (4) Jiří Janča / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.00
TOP
Herbář léčivých rostlin (1) Jiří Janča / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.00
TOP
Nová encyklopedie českého a moravského vína 2.díl Vilém Kraus / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
Unwanted Guest Shari Lapena / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.47
Gabrielův slib Sylvain Reynard / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.90
Úspěšně s kůží na trh Rostya Gordon-Smith / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.98
Megalith: Studies in Stone Various / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.86
BARBIE MEGA COLOR ABRAXAS / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 1.91
Eschatologie v díle Jana Husa Lucie Mazalová / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.07
Minister Prestige, Habana schwarz / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.88
Základy přírodopisných znalostí Josef Herink / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 5.03
Vodní hudba Václav Hons / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 4.73
OD INFORMELU K FIGUŘE / Βιβλίο
common.buy 30.86
More Than You Can Say Paul Torday / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.12

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.). Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Marketing od myšlenky k realizaci Třetí přepracované a doplněné vydání
Συγγραφέας Gustav Tomek, Věra Vávrová
Γλώσσα Τσεχική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 344
EAN 9788074310423
ISBN 978-80-7431-042-3
Κωδικός Libristo 01313680
ΕΕκδοτικός οίκος Professional Publishing
Βάρος 756
Διαστάσεις 172 x 245 x 25
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo