ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Loyalty management in the airline industry

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Loyalty management in the airline industry Ben Beiske
Κωδικός Libristo: 02317402
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing, Σεπτέμβριος 2007
Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Πλήρης περιγραφή
? points 191 b
75.97
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Cambridge Checkpoint English Workbook 9 Marian Cox / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.13
Chanel Amy de la Haye / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.41
Materials F.R. Fickett / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
Die Frau im Sprichwort Otto von Reinsberg-Düringsfeld / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 31.47
Leistungssteigerung durch die Dienstrechtreform 1997? Manfred Wießner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 41.06
Riots and Political Protest Georgios Papanicolaou / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 244.06
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.54

Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3 (A), Middlesex University in London, 66 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report will demonstrate the importance of Loyalty Management in the competitive environment of the airline industry and will show that a successful approach to Loyalty Management consists of three different, interlinked aspects. These three pillars are Customer Service, Frequent Flyer Programs, and Complaint Management; their interdependence will be analysed in depth, with special attention given to the perceived importance of Frequent Flyer Programs.§Findings from a detailed literature review and a survey show that customers do indeed perceive these issues as vital with regards to their loyalty towards a particular airline. It was found that Customer Service can be regarded as the foundation for Loyalty Management; it can help an airline to gain competitive advantage by setting it apart from its competitors. Frequent Flyer Programs, if implemented and run properly, can provide the customer with added value. As such, they compliment Customer Service and can help to increase overall loyalty. Additionally, Complaint Management was found to be gaining importance among airlines. The number of complaints was shown to be rising gradually, stressing the growing significance of efficient Complaint Management and its strong after-effect on customer loyalty.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Loyalty management in the airline industry
Συγγραφέας Ben Beiske
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2007
Αριθμός σελίδων 120
EAN 9783638777179
ISBN 3638777170
Κωδικός Libristo 02317402
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing
Βάρος 168
Διαστάσεις 148 x 210 x 7
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo