ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Library Management and Marketing in a Multicultural World

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Library Management and Marketing in a Multicultural World James L. Mullins
Κωδικός Libristo: 02921536
ΕΕκδοτικός οίκος De Gruyter, Ιανουάριος 2007
Die Beiträge dieses Bandes wurden auf der Konferenz "Library Management und Marketing in a Multicult... Πλήρης περιγραφή
? points 643 b
256.37
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-12 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Magister Botanicus Magisches Kreutherkompendium agister Botanicus / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.53
Introduction to Leisure Studies Peter Bramham / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 65.07
Peter Rühmkorf in Altona Bernd E. Fischer / Λίστα
common.buy 8.36
Way We Live Stafford Cliff / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.03
Management of Sports Development Girginov / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.32
Physik Des Athers Auf Elektromagnetischer Grundlage Paul Drude / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 87.06

Die Beiträge dieses Bandes wurden auf der Konferenz "Library Management und Marketing in a Multicultural World" vorgestellt, die am 16. / 17. August 2006 unter der Schirmherrschaft der Sektion Marketing and Management der International Federation of Library Associations (IFLA) in Schanghai stattfand. Der Band spricht einige der weltweit neuesten Entwicklungen im Bibliotheksmarketing und Bibliotheksmanagement an, die die Befriedigung lokaler Bedürfnisse in einer globalen Informationsgesellschaft als Herausforderung begreifen. Die Autoren nutzten unterschiedliche Herangehensweisen, um sowohl Trends, Chancen und Bedürfnisse zu identifizieren als auch die Effektivität und die Situation in Ländern wie Australien, Belgien, China, Dänemark, Griechenland, Indien, Pakistan, Spanien, den Vereinigten Staaten von Amerika und in anderen Teilen der Welt einzuschätzen. Einige Autoren beschreiben erfolgreiche Programme, die entworfen wurden, um Bibliotheken innerhalb einer Gesellschaftsgruppe, einer Nation oder einer akademischen Gemeinschaft zu fördern. Andere berichten über Trends und Veränderungen, die innerhalb der Nutzergemeinschaft stattfinden, und präsentieren Fallbeispiele von Reaktionen der Bibliotheken, diesen Herausforderungen und Chancen durch gezieltes Marketing und Management zu begegnen.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Library Management and Marketing in a Multicultural World
Συγγραφέας James L. Mullins
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2007
Αριθμός σελίδων 382
EAN 9783598220326
ISBN 3598220324
Κωδικός Libristo 02921536
ΕΕκδοτικός οίκος De Gruyter
Βάρος 647
Διαστάσεις 155 x 216 x 25
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo