ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Learning to Mentor-as-Praxis

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Learning to Mentor-as-Praxis Lily Orland-Barak
Κωδικός Libristo: 01420430
ΕΕκδοτικός οίκος Springer-Verlag New York Inc., Μάρτιος 2010
The concept of mentoring has undergone a major shift from guide/guided or instructor/protégé arrange... Πλήρης περιγραφή
? points 317 b
126.51
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Objavte v sebe dobro Louise L. Hayová / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.16
Proust and Signs Gilles Deleuze / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.40
Politics of Local Participatory Democracy in Latin America Francoise Montambeault / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 89.89
Chemistry of Heterocyclic Compounds V55 S1 - Quinozolines Desmond J. Brown / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 825.43
Sir Roger Casement und die deutsch-irischen Beziehungen. Karin Wolf / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 52.96

The concept of mentoring has undergone a major shift from guide/guided or instructor/protégé arrangements toward more reciprocal, collaborative models. Informed by a robust theoretical framework and real-life examples of successful and ineffective interactions, Learning to Mentor-as-Praxis analyzes in compelling detail how belief systems, ideologies, and values affect the mentoring relationship, why they are critical factors in today s multicultural landscape, and how they can be used in the training of the next generation of mentors. In this proactive framework, learning to mentor is less a process of acquiring discrete skills and more the gaining of an interrelated set of competencies. At the same time, the book emphasizes the evolution of professional development pre-service, in-service, and higher education by focusing on these areas:§§§§Sociocultural and contextual aspects of mentoring§§§Literature review: acts and agency in mentoring§§§Appreciation, participation, and improvisation: the key domains of praxis§§§Building reciprocal interactions in dyads and groups§§§Using challenges, paradoxes, and impasses§§§Guidelines for designing and implementing a curriculum in mentor education§§§A bold reappraisal of current theory and practice and a new conceptualization of mentoring as domains of appreciation, participation and improvisation in praxis, Learning to Mentor-as-Praxis belongs in every academic library and on the shelves of researchers and professionals in mentoring, teacher education, and curriculum development.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Learning to Mentor-as-Praxis
Συγγραφέας Lily Orland-Barak
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Αριθμός σελίδων 200
EAN 9781441905819
ISBN 1441905812
Κωδικός Libristo 01420430
ΕΕκδοτικός οίκος Springer-Verlag New York Inc.
Βάρος 1190
Διαστάσεις 155 x 235 x 25
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo