ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Kundenzufriedenheit ALS Determinante Von Mitarbeiterzufriedenheit Und -Bindung

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Kundenzufriedenheit ALS Determinante Von Mitarbeiterzufriedenheit Und -Bindung Regina V. Frey
Κωδικός Libristo: 01783783
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Fachmedien Wiesbaden, Απρίλιος 2011
Der "War for Talents" charakterisiert die Herausforderung der Unternehmen, mit der insbesondere Prof... Πλήρης περιγραφή
? points 189 b
75.46
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Divine Food David Haliva / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 40.15
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Installation Art Now / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 39.54
Winter of the Wolf Moon Steve Hamilton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.65
Molekulare Biotechnologie David P. Clark / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 81.21
Data Security Breaches and Privacy in Europe Rebecca Wong / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Abigail Adams - Living a new female role Christine Hildebrand / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 39.74
Woman of Thirty Honoré de Balzac / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.82
Peking und Umgebung. Karl Boy-Ed / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 42.17
Cori Spezzati: Volume 2 Anthony F. Carver / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 53.57
Chaplains in Early Modern England Hugh Adlington / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 159.00
Cheap Bastard's (TM) Guide to Washington, D.C. Rob Grader / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.22
Giordano Bruno: Cause, Principle and Unity Giordano BrunoRichard J. BlackwellRobert de LuccaAlfonso Ingegno / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 54.68

Der "War for Talents" charakterisiert die Herausforderung der Unternehmen, mit der insbesondere Professional Service Firmen konfrontiert sind, (hoch-)qualifizierte Mitarbeiter zu binden. Regina Viola Frey entwickelt ein Modell zur systematischen Steuerung der Mitarbeiterbindung, das den Einfluss von Kundenzufriedenheit auf Mitarbeiterzufriedenheit in den Mittelpunkt rückt. Die modellierten Zusammenhänge werden in ein Kausalmodell transformiert und empirisch mittels dyadischer Daten validiert. Neben der empirischen Überprüfung des Konzeptes der "emotional contagion" sowie der Balancetheorie, wird die zentrale Wirkungskette von Kundenzufriedenheit über Mitarbeiterzufriedenheit auf Mitarbeiterbindung nachgewiesen.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Kundenzufriedenheit ALS Determinante Von Mitarbeiterzufriedenheit Und -Bindung
Συγγραφέας Regina V. Frey
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 168
EAN 9783834929303
ISBN 3834929301
Κωδικός Libristo 01783783
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Fachmedien Wiesbaden
Βάρος 231
Διαστάσεις 148 x 210 x 10
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo