ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Kulturwissenschaftliche Motivforschung bei Konsumenten

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Kulturwissenschaftliche Motivforschung bei Konsumenten Pierre Christoph Poyault
Κωδικός Libristo: 01620088
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing, Απρίλιος 2009
Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Πλήρης περιγραφή
? points 116 b
46.30
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


To the End of the Land David Grossman / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.84
Kolokabilita neslovesných adjektiv v češtině a běloruštině Ladislav Janovec / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 5.03
e-Research Collaboration Murugan Anandarajan / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Abendland Michael Köhlmeier / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.43
Statistical Modeling for Computer-Aided Design of MOS VLSI Circuits Christopher Michael / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Encryption for Digital Content Aggelos Kiayias / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Die Wirksamkeit staatlicher Mittelstandsförderung im Einzelhandel. Erwin Dichtl / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 73.64

Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,0, Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg (Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaft), Veranstaltung: Studienmodul Kulturwissenschaft: Motiv- und Konsumforschung, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Arbeit beruht auf der qualitativen Erhebung von drei narrativen Interviews. Die Aussagen der Konsumenten werden mittels konsumkultureller Theorieansätze der Cultural Studies durchleuchtet. Die Betrachtungen der Konsumenten werden u.a. unter folgenden Aspekten analysiert: Ihre Motive, Bedürfnisse und Aneignungsformen; das Walkman-Handy als Kommunikator, Repräsentator und als Mittel der Identitätsstiftung sowie die Imagebildung und die Vermenschlichung des Produkts. Die Arbeit stellt heraus, welche Potentiale das Marketing und das Design dem Produkt verleihen.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Kulturwissenschaftliche Motivforschung bei Konsumenten
Συγγραφέας Pierre Christoph Poyault
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2009
Αριθμός σελίδων 88
EAN 9783640316632
ISBN 3640316630
Κωδικός Libristo 01620088
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing
Βάρος 127
Διαστάσεις 148 x 210 x 5
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo