ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

International and intercultural public relations

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο International and intercultural public relations Andrea S. Reckziegel
Κωδικός Libristo: 06839930
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag, Φεβρουάριος 2011
The presented book deals with the central topic international and intercultural public relations and... Πλήρης περιγραφή
? points 198 b
79.09
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Understanding Organization Through Culture and Structure Felicia R. Walker / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 197.14
MARYANNE ARIA TOBIAS PICKER / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.21
Gene Profiles in Drug Design Brett A. Lidbury / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.32
Fuhrungsverhalten von Frauen Andrea Angelika Meitz / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 79.09
Derek Jeter #2 David Fischer / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.78
Uh-Oh David Gregory Young / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.35
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
BUDDHISM STUDENT BOOK ONLINE SCHOOL EDN M ET AL CONSTANCE / binding.
common.buy 167.18
Interactive Whiteboards Thomas Unterstaller / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 57.50

The presented book deals with the central topic international and intercultural public relations and has the aim of finding answers to the questions: how does public relations in a foreign country differ from PR in the domestic market, which country- or culture-specific elements influence PR work and what are the consequences arising from these influences on PR practitioners. First, the terms international and intercultural public relations are defined and classified into corporate communication. Afterwards, influencing elements on PR are identified on the basis of different established studies. These elements are analyzed especially for Germany and South Africa with the aim of drawing consequences for PR practitioners. The results and derivations are referred to the company Kickstart, which is charged with supplying both the German and the South African market with PR content.In addition, a two sided empirical study including qualitative interviews and a quantitative online survey serve to improve Kickstart's PR activities in the future. In the end, a forecast on international and intercultural public relations is given.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα International and intercultural public relations
Συγγραφέας Andrea S. Reckziegel
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 164
EAN 9783639332452
ISBN 3639332458
Κωδικός Libristo 06839930
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag
Βάρος 249
Διαστάσεις 152 x 229 x 10
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo