ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Implementing CRM - From Technology to Knowledge

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Implementing CRM - From Technology to Knowledge David Finnegan
Κωδικός Libristo: 04879380
ΕΕκδοτικός οίκος John Wiley & Sons Inc, Μάρτιος 2007
Firms are continually seeking new ways to forge close relationships with their most valuable custome... Πλήρης περιγραφή
? points 203 b
81.01
50% πιθανότητα θα ψάξουμε όλο τον κόσμο Πότε θα λάβω το βιβλίο;

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Arabs at War Kenneth M. Pollack / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.95
Missed Her Ivan E Coyote / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.45
Prophetic Dialogue Stephen Bevans / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 32.28
French Autobiography: Devices and Desires Michael Sheringham / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 362.71
American Discovery of Europe Jack Forbes / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 137.82
Barth and Rationality D. Paul La Montagne / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.33
Confession de Foi de M. de Voltaire Voltaire / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.23
RackGaki Ryo Sanada / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.60
Forensic Psychologists Casebook Laurence J Alison / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 262.73
Leadership Soup Kamran Akbarzadeh / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.03
Hermeneutics of Tradition Craig Hovey / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.80
Liturgical Inculturation Anscar J. Chupungco / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.34
Common British Insects J. G. Wood / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 33.29
Photo-Micrography A Cowley Malley / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 36.41

Firms are continually seeking new ways to forge close relationships with their most valuable customers. With recent advances in networking and database management, firms have both the motivation and the means for improving their Customer Relationship Management (CRM) strategies. This book focuses on the actuality of implementing CRM. It is about the organization's ability to provide a seamless and personalized experience to each customer rather than a transactional or product-focused approach where the future of the relationship is not an over-riding consideration. This book connects CRM systems implementation with organizational change for the first time. It looks into the factors that distinguish firms which connect with their customers and gain customer loyalty with firms that are not as successful. It also describes the micro-processes that occur on a daily basis in a company and all the small decisions managers and employees take during the implementation of change and the creation of knowledge. Finnegan and Willcocks note that CRM implementation is not the straightforward process that many of the trade publications would have us believe. They state the failure rate of large CRM projects may be as high at 70 . Through the lens of two detailed case studies, the authors investigate why CRM is no panacea.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Implementing CRM - From Technology to Knowledge
Συγγραφέας David Finnegan, Leslie P. Willcocks
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2007
Αριθμός σελίδων 342
EAN 9780470065266
ISBN 0470065265
Κωδικός Libristo 04879380
ΕΕκδοτικός οίκος John Wiley & Sons Inc
Βάρος 624
Διαστάσεις 151 x 234 x 24
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo