ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Imagewirkungen Von Eventmarketing

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Imagewirkungen Von Eventmarketing Jan Drengner
Κωδικός Libristo: 01783047
ΕΕκδοτικός οίκος Gabler Verlag, Νοέμβριος 2008
Jan Drengner entwickelt ein Modell, das von der aktiven Einbindung der Eventteilnehmer in das Market... Πλήρης περιγραφή
? points 232 b
92.51
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Dopis králi Manuelovi o nalezení Brazílie Pero Vaz de Caminha / Βιβλίο
common.buy 5.74
Děti deště Marta Veselá Jirousová / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 4.73
International Relations Theory and the Consequences of Unipolarity G John Ikenberry / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.91
Multi-Agent-Systems and Applications II Vladimir Marik / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Die phantastische Geschichte der Analysis Hans-Heinrich Körle / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 61.74
I Used to Be Darker, 1 DVD (OmU) Marc Vives / DVD
common.buy 21.38
Evidence of Christianity William Paley / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.93
Fairy Tales of Hans Christian Andersen Hans Christian Andersen / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 43.27
Kumuliertes Autorenregister Der Ausgaben 1 (1974)-29 (2002) Staatsbibliothek Zu Berlin / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 301.47
Esfandiyar Et Achille Alireza Ghafouri / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 118.54
1809 Ronald Bacher / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 32.28
Al-Fatihah Shihab M a Ghanem / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.47
Nautische Astronomie Fur Den Gebrauch Der K. K. Seeoffiziere Franz Schaub / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 41.66

Jan Drengner entwickelt ein Modell, das von der aktiven Einbindung der Eventteilnehmer in das Marketing-Event ausgeht und den Einfluss erlebnisorientierter Veranstaltungen auf das Image des Eventveranstalters untersucht. Hierbei wurden sowohl die direkten Reaktionen der Teilnehmer auf das Ereignis als auch die vom Veranstalter angestrebten Auswirkungen auf das im Mittelpunkt stehende Unternehmen, auf Produkt und Marke berücksichtigt.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Imagewirkungen Von Eventmarketing
Συγγραφέας Jan Drengner
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 306
EAN 9783834914286
ISBN 3834914282
Κωδικός Libristo 01783047
ΕΕκδοτικός οίκος Gabler Verlag
Βάρος 399
Διαστάσεις 148 x 210 x 21
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo