ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

How Customers Think

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο How Customers Think Gerald Zaltman
Κωδικός Libristo: 04233122
ΕΕκδοτικός οίκος Harvard Business Review Press, Φεβρουάριος 2003
How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have... Πλήρης περιγραφή
? points 84 b ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
33.39
Αναμενόμενη ανατύπωση Άγνωστος όρος Άγνωστος όρος

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Becoming Supernatural: How Common People Are Doing the Uncommon Joe Dispenza / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
TOP
Cambridge IGCSE (TM) French Student Book Third Edition S. Chevrier-Clarke / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 36.31
TOP
Once Upon a Time in Hollywood Quentin Tarantino / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.36
TOP
One-Punch Man, Vol. 18 ONE / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.58
TOP
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 58.11
TOP
Fresh Water for Flowers Valerie Perrin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
TOP
Rites of Lucifer Asenath Mason / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.58
TOP
Using Behavioral Science in Marketing / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.51
Rackham Tarot Arthur Rackham / Επιτραπέζιο παιχνίδι
common.buy 21.99
Love in Focus Complete Collection Yoko Nogiri / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
Twisted Love - Special Edition Ana Huang / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.67
Tribe of Mentors Timothy Ferriss / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.55
BOSH! Healthy Vegan Henry Firth / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 19.66
Starman Tarot Kit Davide De Angelis / Κάρτες
common.buy 32.28
Let's Travel: Landscape Motifs in Cross Stitch Durene Jones / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.69
How to Make Disease Disappear Rangan Chatterjee / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.40

How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have never reached. This title provides practical synthesis of the cognitive sciences. Drawing heavily on psychology, neuroscience, sociology, and linguistics, Zaltman combines academic rigor with real-world results to offer highly accessible insights, based on his years of research and consulting work with large clients like Coca-Cola and Procter & Gamble. An all-new tool kit: Zaltman provides research tools - metaphor elicitation, response latency, and implicit association techniques, to name a few - that will be all-new to marketers and demonstrates how innovators can use these tools to get clues from the subconscious when developing new products and finding new solutions, long before competitors do.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα How Customers Think
Συγγραφέας Gerald Zaltman
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2003
Αριθμός σελίδων 352
EAN 9781578518265
ISBN 1578518261
Κωδικός Libristo 04233122
ΕΕκδοτικός οίκος Harvard Business Review Press
Βάρος 702
Διαστάσεις 165 x 241 x 30
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo