ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

How Brands Become Icons

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο How Brands Become Icons Douglas Holt
Κωδικός Libristo: 04233115
ΕΕκδοτικός οίκος Harvard Business Review Press, Νοέμβριος 2004
Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than f... Πλήρης περιγραφή
? points 83 b
33.19
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 23-31 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Οι πελάτες αγόρασαν επίσης


TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 31.17
TOP
The Creative Act Rick Rubin / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.45
TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.62
TOP
Growth Hacker Marketing Ryan Holiday / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.69
TOP
Case Interview Secrets Victor Cheng / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 30.56
TOP
Autobiography of Gucci Mane Gucci Mane / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
TOP
Origin of Brands Laura Ries / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
Designing Brand Identity - An Essential Guide for the Whole Branding Team 5e Alina Wheeler / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.60
Undoing Project - A Friendship That Changed Our Minds Michael Lewis / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.43
Icarus Deception Seth Godin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 19.66
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) Clayton M. Christensen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.19
What Great Brands Do Denise Lee Yohn / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.71

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based on extensive historical analyses of some of America's most successful iconic brands, including ESPN, Mountain Dew, Volkswagen, Budweiser, and Harley-Davidson, this book presents the first systematic model to explain how brands become icons. Douglas B. Holt shows how iconic brands create "identity myths" that, through powerful symbolism, soothe collective anxieties resulting from acute social change. Holt warns that icons can't be built through conventional branding strategies, which focus on benefits, brand personalities, and emotional relationships. Instead, he calls for a deeper cultural perspective on traditional marketing themes like targeting, positioning, brand equity, and brand loyalty--and outlines a distinctive set of "cultural branding" principles that will radically alter how companies approach everything from marketing strategy to market research to hiring and training managers. Until now, Holt shows, even the most successful iconic brands have emerged more by intuition and serendipity than by design. With How Brands Become Icons, managers can leverage the principles behind some of the most successful brands of the last half-century to build their own iconic brands. Douglas B. Holt is associate professor of Marketing at Harvard Business School.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα How Brands Become Icons
Συγγραφέας Douglas Holt
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2004
Αριθμός σελίδων 288
EAN 9781578517749
ISBN 1578517745
Κωδικός Libristo 04233115
ΕΕκδοτικός οίκος Harvard Business Review Press
Βάρος 640
Διαστάσεις 159 x 240 x 25
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Heaven Official's Blessing: Tian Guan Ci Fu (Novel) Vol. 3 Mo Xiang Tong Xiu / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.84
TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
TOP
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.86
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.11
TOP
Shoe Dog Phil Knight / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.77
TOP
The Black Swan Nassim Nicholas Taleb / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.13
TOP
How Brands Grow 2 Revised Edition Jenni Romaniuk / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 40.15
TOP
Misbehaving - The Making of Behavioral Economics Richard H. Thaler / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.69
TOP
Strategic Brand Management Rosenbaum-Elliott / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 68.80
TOP
Hooked Nir Eyal / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.01
TOP
Brand Flip, The Marty Neumeier / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.19
Fine Art of Paper Flowers, The Tiffanie Turner / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.28
Well-Designed Jon Kolko / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 30.66
Building Strong Brands David Aaker / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.90
Nudge Cass R. Sunstein / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.08
New Strategic Brand Management J N Kapferer / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 78.99

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo