ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Grundlagen Der Csr Aus Der Perspektive Des Marketings

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Grundlagen Der Csr Aus Der Perspektive Des Marketings Jan Waßmann
Κωδικός Libristo: 02527622
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Gabler, Φεβρουάριος 2014
Der Begriff der gesellschaftlichen Verantwortung von Unternehmen (Corporate Social Responsibility, k... Πλήρης περιγραφή
? points 56 b
22.19
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


General Theory of Employment, Interest and Money John M. Keynes / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.54
Taekwondo perfekt. Bd.2 Kim Chul-Hwan / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.53
Electrical Papers Oliver Heaviside / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 84.84
Character And The Unconscious - A Critical Exposition Of The Psychology Of Freud And Of Jung J. H. Van Der Hoop / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 33.29
Encyclopedia of Prehistory Peter N. Peregrine / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 194.62
CBT Handbook Rhena Branch / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 144.98
Italian Culture in Northern Europe in the Eighteenth Century Shearer West / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.00
Financial Markets and Public Finance Erik R. Fasten / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.12
Biological Membranes Ove Sten-Knudsen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 81.21
Heinemann Science Scheme Pupil Book 3 Compendium Volume Mark Winterbottom / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.92
Pr cis de Droit Fiscal Congolais Trésor-Gauthier M. Kalonji / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 87.67
What Annually Laminated Sediments Reveal About the History of Environment and Civilization Yoshinori Yasuda / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 56.69
Pediatric Dermatology, An Issue of Dermatologic Clinics Moise L Levy / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 84.34

Der Begriff der gesellschaftlichen Verantwortung von Unternehmen (Corporate Social Responsibility, kurz CSR) hat sich seit seiner frühen Konzeptionalisierung zu Beginn des 20. Jahrhunderts zu einem umfassenden Leitgedanken für Wirtschaft, Politik und Wissenschaft entwickelt. In einer historischen Betrachtung zeigt dieser Beitrag auf, wie sich die CSR von ihren Anfängen in den Managementtheorien von Barnard und Bowen bis zum heutigen Begriffsverständnis entwickelt hat. Zusätzlich wird eine Differenzierung der CSR in strategische und nichtstrategische Unternehmensaktivitäten vorgenommen. Dies ermöglicht es insbesondere dem Marketingmanagement, eine bessere Auswahl an CSR-Engagements zu treffen, die den gestiegenen Ansprüchen der Gesellschaft an die heutige Unternehmung nachkommen und gleichzeitig den Wert eines Unternehmens erhöhen.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Grundlagen Der Csr Aus Der Perspektive Des Marketings
Συγγραφέας Jan Waßmann
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2014
Αριθμός σελίδων 38
EAN 9783658044053
ISBN 3658044055
Κωδικός Libristo 02527622
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Gabler
Βάρος 78
Διαστάσεις 189 x 148 x 3
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo