Δεν σας αρέσει; Δεν πειράζει! Μπορείτε αν θέλετε να κάνετε επιστροφή εντός 30 ημερών.
Δεν θα κάνετε ποτέ λάθος με μια δωροεπιταγή. Χαρίστε στους αγαπημένους σας την επιλογή να διαλέξουν οι ίδιοι οτιδήποτε από τη συλλογή μας.
30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων
A quick and clear introduction to graphics programming under Windows 98 without encumbering the reader in a mass of extraneous details. The application of object oriented techniques to graphics programming is a principal theme throughout the text and many illustrative coding examples in C++ are provided. The main topics include: message-based programming; window management; working with C++ objects; Windows 98 GDI; pens, brushes, bitmaps and palettes; sprite animation; wire-frame and polygon-fill images; assembly language programming; 3D vector geometry; perspective projections; hidden pixel removal; colour shading and texture mapping; virtual world simulation.