ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Gower Handbook of Call and Contact Centre Management

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Gower Handbook of Call and Contact Centre Management Natalie Calvert
Κωδικός Libristo: 04621789
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd, Νοέμβριος 2004
Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all abo... Πλήρης περιγραφή
? points 494 b
197.14
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 17-26 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Connected Discourses of the Buddha Bhikkhu Bodhi / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.21
Geography of the World Economy Paul Knox / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 99.78
A Son of Satsuma, or with Perry in Japan Kirk Munroe / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.75
Going Home Ben Blyton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.25
Contes Fantastiques Marcel Brion / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.80
Holy Invitations - Exploring Spiritual Direction Jeannette A. Bakke / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
Geographie Generale de l'Europe Et de l'Afrique Modernes (4e Edition) (Ed.1862) Eugene Cortambert / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
Gospels of the New Nile John P Kilian / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.20
Guild of PSI Eric Pepin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 31.77
Health Care Law Jonathan Montgomery / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 80.61

Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all about customers. The people, processes and technologies employed are all there to create powerful and memorable moments of truth - moments that make a difference between losing a customer and winning customers' hearts and minds. The role of the Contact Centre Manager is to really understand how to make this happen and through combining inspired people with intelligent tools and technologies, positively impact the bottom line performance of an organisation. In compiling a book like this the difficulty has been in knowing where to stop. There are so many more topics that I would have loved to include or existing topics that perhaps should be covered in more detail or even some that you feel they should have been reduced! Overall we have endeavoured to get the mix right for Contact Centre Managers. If you manage one of the following, this book is for you: Telephone Sales; Telephone Marketing; Telephone Account Management; Appartment Setting; Customer Service; Sales; Credit Control; Helpdesk; Outsourcing Agency; Shared Services

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Gower Handbook of Call and Contact Centre Management
Συγγραφέας Natalie Calvert
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2004
Αριθμός σελίδων 368
EAN 9780566085109
ISBN 0566085100
Κωδικός Libristo 04621789
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd
Βάρος 785
Διαστάσεις 174 x 246
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo