ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Gender, Design and Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Gender, Design and Marketing Gloria Moss
Κωδικός Libristo: 04101741
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd, Μάιος 2009
Product and service designers place increasing emphasis on the colour, form and appearance of what t... Πλήρης περιγραφή
? points 525 b
209.45
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Hot Sex Tracey Cox / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.01
Oracle PL/SQL For Dummies Paul Dorsey / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.14
Windows PowerShell 2 For Dummies Seguis / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.86
02404-14 Indirect and Special Waste Trainee Guide NCCER / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.83
Event Processing in Action Opher Etzioon / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 58.41
Fighting poverty, inequality and injustice Alan Walker / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 166.07
Good Enough Endings Jill Salberg / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 63.15
IAENG Transactions on Engineering Technologies Sio-Iong Ao / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 194.62

Product and service designers place increasing emphasis on the colour, form and appearance of what their organization offers and the language with which they describe it.Gloria Moss' erudite, sophisticated and fascinating book, guides the reader to an understanding of the way gender influences our visual perception.In this wide-ranging book, the author explores design, visual aesthetics, language and communication, by drawing on an exhaustive range of primary sources of research from psychology, design, branding and communication. The lessons that emerge offer challenges to organizations both in the way in which their design and marketing is perceived by men and women, as well as how the make-up of their workforce may limit their ability to appreciate and address the diversity of customers' preferences."Gender, Design and Marketing" offers researchers, designers, brand and marketing specialists an enhanced understanding of gender; the ways in which an organization's actions can engage or dissuade the men and women that make up its market; and how to increase the breadth and depth of appeal for all products.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Gender, Design and Marketing
Συγγραφέας Gloria Moss
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2009
Αριθμός σελίδων 268
EAN 9780566087868
ISBN 0566087863
Κωδικός Libristo 04101741
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd
Βάρος 656
Διαστάσεις 164 x 239 x 24
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo