ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Games-To-Teach or Games-To-Learn

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Games-To-Teach or Games-To-Learn Yam San Chee
Κωδικός Libristo: 09250812
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Verlag, Singapore, Αύγουστος 2015
The book presents a critical evaluation of current approaches related to the use of digital games in... Πλήρης περιγραφή
? points 317 b
126.51
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Schritte Plus neu Daniela Niebisch / DVD
common.buy 43.88
House of Robots James Patterson / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.47
Bayeux 1944 Georges Bernage / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.13
Social Workplace Learning John Erpenbeck / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.19
Honeybees of Asia H. Randall Hepburn / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
Ich werde Rechtschreib-Profi! - Klasse 3 Claudia Haertlmayr / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.88
A Death-Struck Year Makiia Lucier / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.50
Chaos Robert Hock / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 31.87
Grenze Der Schuld Shannee Marks / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81

The book presents a critical evaluation of current approaches related to the use of digital games in education. The author identifies two competing paradigms: that of games-to-teach and games-to-learn. Arguing in favor of the latter, the author advances the case for approaching game-based learning through the theoretical lens of performance, rooted in play and dialog, to unlock the power of digital games for 21st century learning. Drawing upon the author's research, three concrete exemplars of game-based learning curricula are described and discussed. The challenge of advancing game-based learning in education is addressed in the context of school reform. Finally, future prospects of and educational opportunities for game-based learning are articulated.§§Readers of the book will find the explication of performance theory applied to game-based learning especially interesting. This work constitutes the author's original theorization. Readers will derive four main benefits: (1) an explication of the difference between game-based-teaching and game-based learning, and why this difference is of critical importance, (2) an exposition of the theory of game-based learning as performance, (3) concrete exemplars and research outcomes relating to three game-based learning curricula that have been empirically evaluated in schools, and (4) an understanding of complex issues related to the human side of school change that must be effectively addressed to achieve take-up of game-based learning in schools.§§

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Games-To-Teach or Games-To-Learn
Συγγραφέας Yam San Chee
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2015
Αριθμός σελίδων 190
EAN 9789812875174
ISBN 9812875174
Κωδικός Libristo 09250812
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Verlag, Singapore
Βάρος 553
Διαστάσεις 155 x 235 x 15
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo