ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Exploring the Professional Identity of Management Consultants

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Exploring the Professional Identity of Management Consultants
Κωδικός Libristo: 08824060
ΕΕκδοτικός οίκος Information Age Publishing, Φεβρουάριος 2013
The volume is based on the presentations and discussions from the Fifth European Conference on Manag... Πλήρης περιγραφή
? points 172 b
68.70
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Young Pitcher Zane Grey / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.22
Lost World Arthur Conan Doyle / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 30.06
CornerStone Lakeith Woods / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.37
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Pets in Portraits Chris Packham / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.39
I Wish My Dad Told Me That! Irv Childress / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.25
Views of Bold James J Adams / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.53
Adventures of Freddie the Little Fire Dragon George Skudera / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.21

The volume is based on the presentations and discussions from the Fifth European Conference on Management Consulting sponsored by the Management Consulting Division of the Academy of Management, which took place June, 2011 at Vrije Universiteit in Amsterdam, the Netherlands. The conference theme - Exploring the Professional Identity of Management Consultants - attempted to capture the highly ambiguous social status of this young and emerging profession. Management consulting does not have professional standards or accreditation criteria like those found in medicine or law, there are low barriers to entry, and a broad range of tasks are undertaken in the name of consulting. As a result, a crucial aspect of what constitutes such a loosely defined profession is the identity of its members. The professional identity of management consultants is continuously developing through the interplay of how consultants are seen and valued by clients as well as in the larger society, and how consultancy firms and consultants identify and position themselves. This theme includes a variety of topics, ranging from the interaction between consultants and their clients, consultant rhetoric and self-presentation, and the plethora of books, media and public discourse on consulting, to human resource policies and practices, knowledge development activities of consultancy firms, career and life stories of consultants and consultancies, and consulting associations, accreditation bodies, and education programs. All of these factors contribute, either directly or indirectly, to identity construction in the field of management consulting.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Exploring the Professional Identity of Management Consultants
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 330
EAN 9781623961718
ISBN 9781623961718
Κωδικός Libristo 08824060
ΕΕκδοτικός οίκος Information Age Publishing
Βάρος 552
Διαστάσεις 160 x 233 x 22
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo