ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Experience Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Experience Marketing Bernd H. Schmitt
Κωδικός Libristo: 04834852
ΕΕκδοτικός οίκος now publishers Inc, Ιούνιος 2011
Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and market... Πλήρης περιγραφή
? points 150 b
59.72
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
The Legend Of Korra: Turf Wars Michael Dante DiMartino / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 33.29
TOP
Implementing Domain-Driven Design Vaughn Vernon / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 52.15
TOP
Batman: Killing Time David Marquez / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.92
TOP
Fairy Tail: 100 Years Quest 1 Hiro Mashima / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.08
TOP
Paper Girls: The Complete Story Brian K. Vaughan / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 41.26
TOP
Dominika A / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.28
TOP
FAIRY TAIL Manga Box Set 6 / Βιβλίο
common.buy 89.38
TOP
Floor Plan Manual / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 56.69
TOP
Hokusai Amélie Balcou / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.09
Football Hackers Christoph Biermann / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?, Vol. 17 Fujino Omori / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.22
Hands-On Data Analysis with Pandas / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.11
C# 10 and .NET 6 - Modern Cross-Platform Development Mark J. Price / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 85.95
HBR Guide to Thinking Strategically (HBR Guide Series) Harvard Business Review Press / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.75
Software Architecture Fundamentals Mahbouba Gharbi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.80
Love People, Use Things Joshua Fields Millburn / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.10

Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and marketing practitioners who have come to realize that understanding how consumers experience brands, and how to provide appealing brand experiences for them, is critical for differentiating their offerings in a competitive marketplace. Understanding consumer experiences is a core task for consumer research, but consumer and marketing research on experience is still emerging. Experience Marketing reviews and discusses experience research conducted in various disciplines and in sub-disciplines of marketing. The author begins with an exploration of the experience concept itself. What do we mean by "experience"? What are consumer experiences? How are they different from other established constructs in our field? Next, this monograph reviews the key concepts of experience marketing and provides empirical research findings that shed light on consumer insights on experiences. It also examines the strategic management and marketing literature on customer experience and the practical frameworks for managing experiences. Finally, it explores an exciting emerging area of research-the interface of consumer experience and happiness.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Experience Marketing
Συγγραφέας Bernd H. Schmitt
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 74
EAN 9781601984524
ISBN 1601984529
Κωδικός Libristo 04834852
ΕΕκδοτικός οίκος now publishers Inc
Βάρος 128
Διαστάσεις 158 x 233 x 5
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo