ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Empiricist Research on Teaching

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Empiricist Research on Teaching J.H. Chambers
Κωδικός Libristo: 01393805
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Netherlands, Νοέμβριος 1991
This book suggests the novel thesis that there has been a pervasive misunderstanding in research on... Πλήρης περιγραφή
? points 504 b
200.88
50% πιθανότητα θα ψάξουμε όλο τον κόσμο Πότε θα λάβω το βιβλίο;

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
English In Action 3 Barbara H. Foley / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 62.34
Invisible Girl Kate Maryon / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.26
Subsea Control and Data Acquisition Society for Underwater Technology (SUT) / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 194.62
Sustainable Gardening for the Southeast Susan M. Varlamoff / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.86
Social and Economic Benefits of Protected Areas / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 84.74
Animal Cell Culture and Production of Biologicals Ryuzo Sasaki / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 116.02

This book suggests the novel thesis that there has been a pervasive misunderstanding in research on teaching. In attempting to be scientific, researchers have been empiricist. Moreover, because they have used a very restricted kind of empiricist method, their results have been only moderately useful. Thus, present-day empiricist research needs to be radically modified. Through a consideration of various kinds of theory, and through case studies, the contrast between scientific and empiricist research is drawn -- such as the difference between abstract and general concepts, and scientific and statistical experiments. Aiming at professional researchers and graduate students of research on teaching, the author argues that pedagogical researchers can try to make their work scientific, by creating scientific theory, which amongst other things interrelates abstract concepts in propositions interpretable to the world of sense experience -- but this is an immensely difficult task. Or, much more realizable, researchers can embed their work in a practical theory of pedagogy, one which takes account of the real world of teaching and the many kinds of theory currently ignored. In short, it is more realistic for pedagogical researchers to forego their scientific ambitions, to continue on their empiricist way, and to make piecemeal improvements. About the author. John H. Chambers has worked at the City University of New York, the Tasmanian State institute of Technology and at the University of London Institute of Education.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Empiricist Research on Teaching
Συγγραφέας J.H. Chambers
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 1992
Αριθμός σελίδων 285
EAN 9780792318484
Κωδικός Libristo 01393805
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Netherlands
Βάρος 599
Διαστάσεις 160 x 240
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo