ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Effects of Coaching on Self-regulated Learning Strategy Use and Grades

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Effects of Coaching on Self-regulated Learning Strategy Use and Grades Kathy Lemcool
Κωδικός Libristo: 06815009
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller, Νοέμβριος 2008
The primary purpose of this mixed methods randomized§two group (experimental and control group) stud... Πλήρης περιγραφή
? points 124 b
49.43
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Logika. Prakticheskoe posobie Elena Zaretskaya / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.20
Religion vs. God William Delaney / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.01
History of Irish Thought Thomas Duddy / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 209.45
Leitfaden zur Informationssicherheit für KMUs Lambert Scharwitzl / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 49.43
Physikalische Chemie Hartmut Kamp / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 58.41
Thomaston Register 1904 Mitchell & Gastonguay / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.30
Whatsaid Serif Nathaniel Mackey / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.50
International Dictionary of Heating, Ventilating and Air Conditioning Representatives of European Heating and Ventilating Associations / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 119.86

The primary purpose of this mixed methods randomized§two group (experimental and control group) study was§to determine if coaching in the use of self-regulated§learning strategies (SRLS) would result in better§grades and increased attitudes toward SRLS.§Twenty-six undergraduate students participated a§45-minute training session on SRLS. The experimental§group received coaching. The control group was not§provided any intervention besides the initial SRLS§training.§The Motivated Strategies for Learning Questionnaire§(MSLQ), and the Self-regulated Learning (SRL)§Attitude Questionnaire were used to measure the§dependent variables. Other dependent variables were§exam grades and final course grades. No statistically§significant differences were found between the groups§on MSLQ and SRL Attitude Questionnaire scores, exam§grades, or final course grades. Qualitative analyses§revealed patterns of behavior. Some students were§primed to make changes in their self-regulation by§motivation to succeed despite the typical student§challenges. Students who made no changes were§affected by external factors.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Effects of Coaching on Self-regulated Learning Strategy Use and Grades
Συγγραφέας Kathy Lemcool
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2009
Αριθμός σελίδων 104
EAN 9783639055528
Κωδικός Libristo 06815009
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller
Βάρος 156
Διαστάσεις 150 x 220 x 6
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo