ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Effectiveness of Influencer Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Effectiveness of Influencer Marketing Jane Johne
Κωδικός Libristo: 43097159
ΕΕκδοτικός οίκος Springer, Berlin, Σεπτέμβριος 2023
Influencers are defined as independent opinion leaders on social media networks who influence the at... Πλήρης περιγραφή
? points 289 b
115.21
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Influence Robert B. Cialdini / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.73
TOP
Influencer Industry Emily Hund / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.43
Influencer Marketing Nick Hayes / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81
Influencer Marketing / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 47.81
Influencer Marketing For Dummies Consumer Dummies / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.00
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ νέα
What's the Future of Fashion? Frances Corner / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.69
Artificial Intelligence, Design Law and Fashion Hasan Kadir Yilmaztekin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 55.89
Influencer-Marketing Peter J. Fries / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 78.99
Artificial Intelligence for Fashion Leanne Luce / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 33.19
Influencer Marketing / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.43

Influencers are defined as independent opinion leaders on social media networks who influence the attitudes of their followers through blogs, tweets and the use of other social media. As a result, influencer marketing has become an integral part of brands' marketing strategies. This book has the overarching goal to examine the impact of influencer marketing on consumer behavior and the resulting business success. The first empirical project explicitly examines the question of which influencer characteristics should be considered in the selection process in order to increase different campaign metrics along the consumer decision journey. Campaign data from several brands is used for the project and is extended with survey data from a large-scale consumer survey. The second empirical project examines how the influencer marketing channel, compared to other firm and consumer activities, affects consumer interest and firm performance. The project uses historical data from one of Europe's largest specialized online retailers and analyzes it in a time series model.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Effectiveness of Influencer Marketing
Συγγραφέας Jane Johne
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2023
EAN 9783658412968
Κωδικός Libristo 43097159
ΕΕκδοτικός οίκος Springer, Berlin
Διαστάσεις 148 x 210
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo