ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Eco-Business

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Eco-Business Peter Dauvergne
Κωδικός Libristo: 01288849
ΕΕκδοτικός οίκος MIT Press Ltd, Μάρτιος 2013
McDonald's promises to use only beef, coffee, fish, chicken, and cooking oil obtained from sustainab... Πλήρης περιγραφή
? points 70 b
27.94
50% πιθανότητα θα ψάξουμε όλο τον κόσμο Πότε θα λάβω το βιβλίο;

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


ΠΩΛΗΣΗ
Nathan der Weise Gotthold E. Lessing / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 6.65
Lidi aneb Cestování je série omylů, ale jeden je zajímavější než druhý Milena Holcová / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 4.93
ΠΩΛΗΣΗ
Mudrovník / binding.
common.buy 1.30
Greeks, Romans, Germans Johann Chapoutot / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 120.76
Inorganic Reactions and Methods Cumulative Index, Volumes 1-18, Part 2, Compound Indexes J. J. Zuckerman / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 822.60
Der Begriff der Zumutbarkeit im Deliktsrecht. Karsten Scholz / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 63.35
Heraldry for the Dead Katina T. Lillios / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.32
Mathematics and Plausible Reasoning, Volume 1 George Pólya / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 54.78
Torchwood Declassified Rebecca Williams / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 43.17
Ilfracombe Through Time Peter Christie / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.95

McDonald's promises to use only beef, coffee, fish, chicken, and cooking oil obtained from sustainable sources. Coca-Cola promises to achieve water neutrality. Unilever has set a deadline of 2020 to reach 100 percent sustainable agricultural sourcing. Walmart has pledged to become carbon neutral. Today, big-brand companies seem to be making commitments that go beyond the usual "greenwashing" efforts undertaken largely for public relations purposes. In Eco-Business, Peter Dauvergne and Jane Lister examine this new corporate embrace of sustainability, its actual accomplishments, and the consequences for the environment. For many leading-brand companies, these corporate sustainability efforts go deep, reorienting central operations and extending through global supply chains. Yet, as Dauvergne and Lister point out, these companies are doing this not for the good of the planet but for their own profits and market share in a volatile, globalized economy. They are using sustainability as a business tool. Advocacy groups and governments are partnering with these companies, eager to reap the governance potential of eco-business efforts. But Dauvergne and Lister show that the acclaimed eco-efficiencies achieved by big-brand companies limit the potential for finding deeper solutions to pressing environmental problems and reinforce runaway consumption. Eco-business promotes the sustainability of big business, not the sustainability of life on Earth.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Eco-Business
Συγγραφέας Peter Dauvergne
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 204
EAN 9780262018760
ISBN 0262018764
Κωδικός Libristo 01288849
ΕΕκδοτικός οίκος MIT Press Ltd
Βάρος 324
Διαστάσεις 137 x 209 x 17
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo