ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Don't trust in media

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Don't trust in media Harald Baumgartlinger
Κωδικός Libristo: 02925531
ΕΕκδοτικός οίκος Disserta Verlag, Απρίλιος 2016
Vertrauen ist ein Schlüsselbegriff für das Funktionieren der modernen Gesellschaft und§ein wichtiger... Πλήρης περιγραφή
? points 188 b
75.06
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-12 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


185: The Malta Squadron Anthony Rogers / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.89
All Shall Be Well GREGORY MACDONALD / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.60
Double Baloney Two Bruce Howard Hamilton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.29
Schweizerische Uhrenindustrie Adolf Pfleghart / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.71
Bicycle Hills (SF4) John Bibee / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.26
Chinese Policing Kam C. Wong / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.29
Enseigner-Apprendre En Ligne Sandra Meza Fernández / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 190.69
Ben And I Brewer / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 32.68
Comicorum Graecorum Fragmenta in papyris reperta Colin Austin / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 805.75

Vertrauen ist ein Schlüsselbegriff für das Funktionieren der modernen Gesellschaft und§ein wichtiger Faktor im Kommunikationsprozess. Ein Mangel an Vertrauen kann hingegen zu ernsthaften Problemen führen; insbesondere gilt dies für die Online-Kommunikation. In der Medien- und Kommunikationswissenschaft haben theoretische Modelle jedoch noch so gut wie keinen Niederschlag gefunden. In der vorliegenden Studie wurde die Glaubwürdigkeit des Journalismus im World Wide Web Untersucht. Unter Einsatz eines Leitfadens wurden zwanzig österreichische Akademiker und Studierende zu ihrer Mediennutzung interviewt und unter anderem ihre Einschätzung der Medien nach Themen, Fakten, Richtigkeit und Bewertung erfasst und mithilfe eines Faktorenmodells ausgewertet. Knapp zwei Drittel der Befragten hinterfragen die allgemeine Richtigkeit beziehungsweise die Objektivität von Angaben in den Onlinemedien. Durch den Quotendruck und die Verlagerung der Mediennutzung, wie zum Beispiel durch Facebook, bahnen sich neue Herausforderungen für die Onlinemedien an.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Don't trust in media
Συγγραφέας Harald Baumgartlinger
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2016
Αριθμός σελίδων 202
EAN 9783959352604
ISBN 3959352603
Κωδικός Libristo 02925531
ΕΕκδοτικός οίκος Disserta Verlag
Βάρος 245
Διαστάσεις 148 x 210 x 11
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo