ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Die Produkttreue der Konsumenten

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Die Produkttreue der Konsumenten Peter Weinberg
Κωδικός Libristo: 06801321
ΕΕκδοτικός οίκος Gabler, Δεκέμβριος 2012
Dieser Schrift liegt die Habilitationsschrift zugrunde, die von der Rechts- und Wirtschaftswissensch... Πλήρης περιγραφή
? points 204 b
81.21
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Paris Jigsaw Maria M. Delgado / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.20
Economic History of Modern France Francois Caron / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 61.74
Pep Squad Mysteries Book 5 Dw Roberts / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.21
Signal Perception and Transduction in Higher Plants Alain M. Boudet / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Question de L'Or Emile Levasseur / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.71
Desarrollo Moral y Valores Ambientales Carmen Nuévalos Ruiz / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 91.71
Land Law / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 278.67
Perturbed Speech Jana Brunner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 103.11
NOCTURNO FEDE MORENO-TORROBA / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.23

Dieser Schrift liegt die Habilitationsschrift zugrunde, die von der Rechts- und Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultat der Universitat des Saarlandes, Saar briicken, angenommen wurde. Die Literaturauswertung wurde 1975 abge schlossen. Mein akademischer Lehrer, Herr Prof. Dr. Werner Kroeber-Riel, hat die Ent stehung dieser Arbeit groBziigig unterstiitzt. Ihm verdanke ich me in for schungsleitendes Erkenntnisinteresse. Wertvolle Anregungen zur Problem stellung gaben mir ebenfalls Herr Prof. Dr. Jiirgen Hauschildt, Herr Prof. Dr. Klaus Kaas, Herr Prof. Dr. Bruno Tietz und ganz besonders Herr Dr. Vol ker Trommsdorff. Meine Mitarbeiter halfen mir bei den redaktionellen Arbeiten, insbesondere Herr Dr. Gerold Behrens, Herr Dipl. -Kfm. Rolf Schneider, Herr Dipl. -Kfm. Hans-Peter Hossinger, Herr Betriebswirt (grad. ) Wolfgang Gottwald, Frl. Marianne Soerries und nicht zuletzt meine Sekretarin, Frau Ingrid Tegethoff. Allen danke ich sehr herzlich. Peter Weinberg Inhaltsverzeichnis Seite A. Zur Problemstellung . . . 11 I. Begriffliche Grundlagen 11 II. Die Produkttreue als Kriterium der Marktsegmentierung . 13 III. 'Oberblick fiber die Ziele und den Aufbau der Arbeit 18 B. Modelle zur Abbildung der Produkttreue 21 I. "Klassische" Modelle 21 a) Bernoulli-Modelle 21 b) Homogene Markoff-Modelle erster Ordnung 22 c) Lineare Lernmodelle . . . . . . . . . . . 26 d) Zusammenfassender Vergleich der klassischen Modelle 30 II. Ansatze der gegenwartigen Modellbildung . . . . 31 a) Weiterentwicklungen der "klassischen" Modelle 31 b) Alternative Modellentwfirfe. . 35 c) Zusammenfassender Vergleich 37 III. Bedeutung der aufgezeigten Forschungsstrategien fUr die Problemstellung . . . . . . . . . . . . . 40 c. Empirische Untersuchungen zur Erklarung der Produkttreue 43 I. Produkttreue und Determinanten des Kaufverhaltens . 43 a) Beziehungen zwischen Produkttreue und Marktvariablen 44 1.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Die Produkttreue der Konsumenten
Συγγραφέας Peter Weinberg
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2012
Αριθμός σελίδων 138
EAN 9783409366410
ISBN 3409366415
Κωδικός Libristo 06801321
ΕΕκδοτικός οίκος Gabler
Βάρος 262
Διαστάσεις 170 x 244 x 9
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo