ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Der Einfluss Von Emotionen Auf Markenproduktentscheidungen

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Der Einfluss Von Emotionen Auf Markenproduktentscheidungen Hilke Plassmann
Κωδικός Libristo: 10899969
ΕΕκδοτικός οίκος Deutscher Universitätsverlag, Μάρτιος 2006
Hilke Plassmann pr sentiert die Anwendung von Verfahren der funktionellen Hirnbildgebung f r die Kon... Πλήρης περιγραφή
? points 289 b
115.21
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων

Hilke Plassmann pr sentiert die Anwendung von Verfahren der funktionellen Hirnbildgebung f r die Konsumentenverhaltensforschung. Sie weist nach, dass Markenauswahlentscheidungen entweder auf emotionsbasierten oder analytischen Entscheidungsstrategien beruh

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Der Einfluss Von Emotionen Auf Markenproduktentscheidungen
Συγγραφέας Hilke Plassmann
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2006
Αριθμός σελίδων 307
EAN 9783835003064
ISBN 9783835003064
Κωδικός Libristo 10899969
ΕΕκδοτικός οίκος Deutscher Universitätsverlag
Βάρος 440
Διαστάσεις 148 x 210 x 19
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo