ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Das Aushandlungs-Paradigma Der Marke

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Das Aushandlungs-Paradigma Der Marke Inga Ellen Kastens
Κωδικός Libristo: 02332711
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Gabler, Δεκέμβριος 2013
Marke ist nicht steuerbar. Marke ist ausschließlich aushandelbar.Wer wie§Wirtschaftsorganisationen a... Πλήρης περιγραφή
? points 204 b
81.21
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Big English Plus 4 Teacher's Book Christopher Sol Cruz / Βιβλιοδεσία με σπιράλ
common.buy 63.86
Albert Gallatin American Statesmen Series, Vol. XIII John Austin Stevens / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.93
Bedienungsanleitung fur Manner Denise Schenk / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.55
Annual Report on China's Economic Growth Ping Zhang / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 108.66
Confronting Human Rights violations in Argentinean, Chilean and Venezuelan prisons Lautaro Adrian Vilches / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 39.74
Cassell's Dictionary Of French Synonyms Arranged In Groups For The Convenience Of English Students P. O. Crowhurst / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 44.89
Addicted to Love Tom Mathews / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.80
Texte gestalten und formulieren Sophia Guter / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.82

Marke ist nicht steuerbar. Marke ist ausschließlich aushandelbar.Wer wie§Wirtschaftsorganisationen als vollwertige Akteure in den wichtigen§gesellschaftlichen Gesprächen (Diskursen) von heute und morgen mit sprechen und hier eine führende soziale Position und Rolle einnehmen möchte, muss akzeptieren lernen, dass Wirtschaftsakteure weit weniger Einfluss auf die spezifische Ausgestaltung einer Marke und der Meinungs- und Stimmungsbildung haben, als gemeinhin angenommen wird.§Das Aushandlungs-Paradigma bietet einen einzigartigen Perspektivenwechsel zum traditionellen Markendenken und -management an: Hier ist die Marke kein Instrument des Marketings. Marke entsteht in den dynamisch-emergenten§Prozessen der gesellschaftlichen Bedeutungsaushandlungen. Diese können von der Wirtschaftsorganisation nur beeinflusst werden, wenn diese einen strategischen und operativen Zugang in diesen gemeinsam ausgehandelten Bedeutungsraum Marke findet und als aktiver§Diskursakteur in die laufenden Aushandlungsprozesse einsteigt. §Das Aushandlungs-Paradigma bietet einen praxisintensiven Einstieg in eine neues Markendenken und eine neue Markenpraxis:§Markenpraktiker und Markenforscher erlangen auf Anwendungsbasis eines breiten Methodeninventars eine vollkommen neue Sichtweise darauf, was Marke in Gesellschaft und Hyperwettbewerb zu leisten imstande ist.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Das Aushandlungs-Paradigma Der Marke
Συγγραφέας Inga Ellen Kastens, Peter G. C. Lux
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 320
EAN 9783658021955
ISBN 3658021950
Κωδικός Libristo 02332711
ΕΕκδοτικός οίκος Springer Gabler
Βάρος 445
Διαστάσεις 148 x 210 x 19
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo