ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Customer Relationship Management

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Customer Relationship Management Stephan Böttger
Κωδικός Libristo: 06814434
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller, Νοέμβριος 2007
Beziehungen sind das halbe Leben - jeder kennt diesen Spruch und nicht zuletzt die Wirtschaftswissen... Πλήρης περιγραφή
? points 124 b
49.43
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Supervision of Concrete Construction 1 John George Richardson / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 320.94
Psychology of Peace / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 229.23
HL STUD PF LIB POP PF SOLOS 3 Phillip Keveren / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 9.88
Fluctuations D mographiques Au Cours Du Cycle de Vie Du Camv Baptiste Minsion / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 114.91
Europeanization of Defence Industry Policy Malena Britz / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 91.71
Egotist Jesse Bogner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.56
Chancen und Risiken des Beyond Budgeting Sebastian Baethge / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 67.89
Der Komponist als Prediger Jan H. Müller / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 109.26
Probl mes de Planification Horaire Btissam Dkhissi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 96.85

Beziehungen sind das halbe Leben - jeder kennt diesen Spruch und nicht zuletzt die Wirtschaftswissenschaft, die seit ein paar Jahren den Kern dieser Aussage in ihrem Sinne heiß diskutiert. Customer Relationship Management (CRM) heißt es dort und beschäftigt sich damit, die Beziehung zum Kunden in den Mittelpunkt des Marketings zu stellen. In den letzten Jahren sind zahlreiche Publikationen zum Thema CRM erschienen. Allein im Jahr 2000 gab es über 200 Veröffentlichungen. Die wesentliche Frage, die mit dieser Arbeit beantwortet werden soll, ist ob die Einführung eines CRM tatsächlich immer sinnvoll ist. Speziell wird dieser Fragestellung aus der Sicht eines immobilienwirtschaftlichen Unternehmens nachgegangen. Zu selten wurden diese Begriffe bisher in einen Zusammenhang gebracht und deshalb ist eine Ergründung anhand fundierter Literatur kaum möglich. Am Beispiel eines Unternehmens aus Nürnberg sollen Möglichkeiten dargestellt werden, die Prinzipien und Instrumente des CRM in der Immobilienbranche umzusetzen.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Customer Relationship Management
Συγγραφέας Stephan Böttger
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 96
EAN 9783639049091
Κωδικός Libristo 06814434
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Müller
Βάρος 144
Διαστάσεις 150 x 220 x 5
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo