ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Culture and Economy in the Age of Social Media

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Culture and Economy in the Age of Social Media Christian Fuchs
Κωδικός Libristo: 09030875
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd, Ιανουάριος 2015
Understanding social media requires us to engage with the individual and collective meanings that di... Πλήρης περιγραφή
? points 173 b
68.90
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 3-5 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Street Fighter Legends: Chun-li Siu-Chong Ken / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 30.56
My Less Than Secret Life Jonathan Ames / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.80
Oxford Reading Tree TreeTops inFact: Oxford Level 8/9: Pack of 36 Claire Throp / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 363.42
Ein Leuchten Franziskus Wendels / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.93
Es ging ein Schneemann durch das Land / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.93

Understanding social media requires us to engage with the individual and collective meanings that diverse stakeholders and participants give to platforms. It also requires us to analyse how social media companies try to make profits, how and which labour creates this profit, who creates social media ideologies, and the conditions under which such ideologies emerge. In short, understanding social media means coming to grips with the relationship between culture and the economy. In this thorough study, Christian Fuchs, one of the leading analysts of the Internet and social media, delves deeply into the subject by applying the approach of cultural materialism to social media, offering readers theoretical concepts, contemporary examples, and proposed opportunities for political intervention.§Culture and Economy in the Age of Social Media is the ultimate resource for anyone who wants to understand culture and the economy in an era populated by social media platforms such as Twitter, Facebook, and Google in the West and Weibo, Renren, and Baidu in the East. Updating the analysis of thinkers such as Raymond Williams, Karl Marx, Ferruccio Rossi-Landi, and Dallas W. Smythe for the 21st century, Fuchs presents a version of Marxist cultural theory and cultural materialism that allows us to critically understand social media's influence on culture and the economy.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Culture and Economy in the Age of Social Media
Συγγραφέας Christian Fuchs
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2015
Αριθμός σελίδων 418
EAN 9781138839311
ISBN 1138839310
Κωδικός Libristo 09030875
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd
Βάρος 666
Διαστάσεις 151 x 230 x 24
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo