Δεν σας αρέσει; Δεν πειράζει! Μπορείτε αν θέλετε να κάνετε επιστροφή εντός 30 ημερών.
Δεν θα κάνετε ποτέ λάθος με μια δωροεπιταγή. Χαρίστε στους αγαπημένους σας την επιλογή να διαλέξουν οι ίδιοι οτιδήποτε από τη συλλογή μας.
30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,0, University of Applied Sciences Hanover, course: Global Perspectives of International Management, language: English, abstract: The importance of Turkey has risen steadily in recent years. The emerging market is the 17th largest economy in the world and plays the role of a strategic partner between the West and the Middle East. This scientific paper analyses Turkey from a business perspective. With a PESTLE analysis, an overview of Turkey is provided and strengths, weaknesses, opportunities and risks of an investment in the country are illustrated with a SWOT analysis.