ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity Shelby D. Hunt
Κωδικός Libristo: 06320109
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd, Μάρτιος 2003
This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field o... Πλήρης περιγραφή
? points 190 b
75.56
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-12 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Happiness Recommended (Yaoi) Souya Himawari / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.01
Community, Gender, and Violence Partha Chatterjee / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 136.40
Breakthrough Business Negotiation - A Toolbox for Managers Michael Watkins / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.11
Anonymous Leader / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.86
Theory of Liberty, Legitimacy and Power / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.56
Figan Ahmed Günbay Yildiz / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.21
I Love to Share SHELLEY ADMONT / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 29.05
Christian de Cherge Christian Salenson / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 30.46
Nationalism and National Identities / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 127.22
Infanzia berlinese intorno al millenovecento Walter Benjamin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 19.16
Gazeta de Buenos-Ayres Unknown Author / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.49
Child and Adolescent Development Kelvin L. Seifert / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 105.43
Book of American Types: Standard Faces American Type Founders Company / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.65
Advancing Medicine through Nanotechnology and Nanomechanics Applications / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 236.39
Buddha the Body and the Reason Why? Robert Leshin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.29
Catalogue of Reptiles in the Museum of the Asiatic Society of Bengal Theobald W (William) / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.04

This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity
Συγγραφέας Shelby D. Hunt
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2003
Αριθμός σελίδων 360
EAN 9780765609328
ISBN 9780765609328
Κωδικός Libristo 06320109
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd
Βάρος 612
Διαστάσεις 152 x 229 x 22
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo