ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Connecting With Consumers

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Connecting With Consumers Allan J. Kimmel
Κωδικός Libristo: 04532930
ΕΕκδοτικός οίκος Oxford University Press, Ιούνιος 2010
These are exciting times for business managers and marketing professionals, yet the challenges impos... Πλήρης περιγραφή
? points 267 b
106.34
Στον εκδότη κατόπιν παραγγελίας Αποστέλλουμε σε 17-26 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
This is Service Design Doing Adam Lawrence / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 42.37
Right It Alberto Savoia / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 22.59
This Is Service Design Thinking Marc Stickdorn / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 35.71
Product Leadership Richard Banfield / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.80
Nice Try Josh Gondelman / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.23
User Experience Mapping Peter W. Szabo / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 48.02
Designing Apparel for Consumers M-E Faust / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 191.80
European Debt Crisis Costas Simitis / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.14
Creating the Constitution Thornton Anderson / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.91
Winning a Billion Consumers Atul Joshi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.50
Consumers in Europe Eurostat / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.26
Joseph Smith as a Scientist John A. Widtsoe / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.82
Enemy Force John-Antoine Nau / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.60
Asking Better Questions Juliana Saxton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.60
Consumers, Tinkerers, Rebels Ruth Oldenziel / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 84.24
Ending in Ice Roger M. McCoy / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 95.54

These are exciting times for business managers and marketing professionals, yet the challenges imposed by ongoing social and technological developments are daunting. In an age in which marketers can reach their audiences with greater facility than ever before, firms have never been less in control of their customer targets. This increasing connectedness of consumers provides a range of unique and promising opportunities for product and brand managers. Connecting With Consumers describes the various strategies and techniques that can be utilized to harness consumer influence. The book traces evolving developments in the consumer marketplace, considers their impact on the potential reshaping of the marketing profession, and describes the emerging set of tools that can enable marketers to respond to new marketplace realities. It provides, clear, up-to-date coverage of a number of topics currently on the minds of many: Web 2.0, word of mouth, buzz, the social web, social media metrics, customer engagement, viral and guerrilla marketing. The book critically assesses emerging marketing strategies and tools within the context of research and theory, and provides numerous applied examples to illustrate marketing successes and common pitfalls to avoid. It argues throughout for a more collaborative relationship between companies and consumers towards their mutual benefit. Although the balance of power has shifted to the consumer for each of the various aspects of the marketing process, collaboration is what the future of marketing likely will be all about. Marketers can avoid irrelevance in the face of change, but this will require a clear commitment to connecting with consumers rather than searching for ways to regain control over them. The book challenges marketers to make a choice: embrace the ongoing changes as opportunities for reshaping relationships with consumers, or cling to the past at the risk of becoming irrelevant. This is the book for those who choose the first alternative.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Connecting With Consumers
Συγγραφέας Allan J. Kimmel
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Αριθμός σελίδων 352
EAN 9780199556502
ISBN 0199556504
Κωδικός Libristo 04532930
ΕΕκδοτικός οίκος Oxford University Press
Βάρος 958
Διαστάσεις 196 x 250 x 28
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo