ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals Peter J Williamson
Κωδικός Libristo: 01261001
ΕΕκδοτικός οίκος Cambridge University Press, Απρίλιος 2013
Multinationals from Brazil, Russia, India and China, known as the BRIC countries, are a new and powe... Πλήρης περιγραφή
? points 270 b
107.75
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Time Series Analysis by State Space Methods James Durbin / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 152.04
Carving Fantasy Characters Floyd Rhadigan / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
Alternative Approaches to Human Blood Resources in Clinical Practice C.Th. Smit Sibinga / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 194.62
Natural Language Annotation for Machine Learning James Pustejovsky / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.80
Lonely Planet Thai Phrasebook & Dictionary Lonely Planet / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.10
Anatomy of a Fraud Investigation - From Detection to Prosecution Stephen Pedneault / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 54.27
Cryptography Kamol Lek / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 223.58
Wordsmith Year 6 Salamander Dream / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.11

Multinationals from Brazil, Russia, India and China, known as the BRIC countries, are a new and powerful force in global competition and are challenging the incumbency of much older global companies from the developed world. Emerging market multinational enterprises (EMNEs) now account for a quarter of foreign investment in the world, are a prolific source of innovation and make almost one in three cross-border acquisitions globally. Despite this, traditional theories of international business do not provide a satisfactory explanation of their behaviour or performance. The authors of this book shine new light on the rise of the EMNEs and how they have built a competitive advantage through innovation, novel configurations of their international value chains and the acquisition of companies overseas. Any manager, policy maker or researcher who wishes to understand the emergence of this new breed of multinational will find this book an invaluable resource.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals
Συγγραφέας Peter J Williamson
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2013
Αριθμός σελίδων 376
EAN 9781107032552
ISBN 1107032555
Κωδικός Libristo 01261001
ΕΕκδοτικός οίκος Cambridge University Press
Βάρος 670
Διαστάσεις 152 x 229 x 22
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo